2015. január 6., kedd

ManiCute-Téli táj


Sziasztok


Ismét Manicute.Mai témánk a téli táj.
Bevallom,nem igazán voltam inspirált,nálunk igencsak jó idő van (13fok) a lelkes havazás után,hírtelen tavasz lett.
Hétvégén a lakkozás frontján sem voltam a toppon-ezt az egy manit készítettem vasárnap reggel-,van ilyen,kicsit leengedtem mostanában.

Visszatérve a témához,két Kiko lakkot használtam,és az elmaradhatatlan fehér alapot.

Egy átmenetet készítettem,Kiko 328-Grigio (szürke),339 Fiordalisio és az Opi-Alpine snow lakkjával.Minta gyanánt hópehelyre,kis házikóra  és hóemberre esett a választásom,a mutatóujjamra- párom javasolta- egy olyan minte került,mindtha már repedne egy tavon a  jég...Ő ötlete volt :D :D
Nos,hogy megfelel-e a témának vagy sem,ezt döntsétek el ti :)





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Opi-Alpine snow
Kiko 329,339
QA19
Winstonia W205
Bm-318
Konad kék nyomdázólakk
Sminkszivacs
Konad top coat







15 megjegyzés :

  1. Nekem a házikó és a hópihe minta tetszik rajta leginkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Nagyon jó, nekem a "jégtörés" is tetszik...sőt...jó ötlet volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Szerintem jó lett, és a repedezés is jó ötlet. ;) Én így az ünnepek alatt jártam, hogy egyszerűen nem volt inspirációm, és nem készítettem semmi normális manikűrt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én marha fáradt vagyok,szellemileg.Ilyenkor eléggé lapos vagyok....

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek a színek! Tényleg olyan borús télies hatást kelt a kék lakk. Az átmenet most is nagyon szuper!:) Nekem nagyon tetszik,egyáltalán nem látszik,hogy nem volt inspirációd!:)

    VálaszTörlés
  5. Wow, de vagány! Nekem a törött jeges körmöd a kedvencem, nagyon eredeti és ötletes :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, nagyon tetszik az átmenet, olyan szép lett! :)
    Néha jó, ha a párunk is besegít az alkotásba :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép lett :) mutatóujjadon a minta jó ötlet volt! :D
    én is szoktam kérdezni páromat, most melyik lakk kerüljön a körmömre, amikor nem tudom eldönteni, melyiket próbáljam ki :D sőt, egyszer ő talált ki nekem egy manikűrt :) :)

    VálaszTörlés
  8. Ó, nagyon különleges! Nekem is a mutató ujjadon lévő minta ragadta meg a tekintetem! Remek összhatás!
    És nagyon tetszik az oldalad design-ja! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép! Párod mindig az ötletet? Félelmetes lett a repedő jégtábla. A házikó meg a hópihe nagyon jó, az a fele meg olyan nyugis a maninak :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!