2015. január 20., kedd

Nail stamping challenge-Black and white


Sziasztok




Lora blogján van egy kihívás,amihez én is csatlakoztam.Nagyon testhezálló az egész,úgy éreztem,hogy mindenképp szeretnék benne részt venni,még is nem késő,mert eddig csak az első kihívást nem teljesítettem.Szóval örülök,hogy részt vehetek,köszönöm.

Mai téma a fekete és a fehér,szerintem örök klasszikus.
Fekete lakként a Wet n Wild-Ebony hates Chris lakkját választottam,a gyűrűs illetve a hüvelykujjamra a Zoya-Purity-t.Mindkét lakkot két rétegben kentem fel,én még mindig nem nagyon vagyok kibékülve a Zoya vékony hosszú ecsetével,én ezzel nem tudok szépen lakkozni.
A Wet n wild egy gyorsan száradó lakk,sima snassz fekete,semmi extra :)
Erre kerültek a nyomdaminták,amiket a Pueen-24B-Leisure kollekcióból választottam,holnap íro kicsit bővebben a palettákról.





Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Wet n wild-Ebony hates Chris 2 rétegben
Zoya-Purity 2 rétegben
Pueen76 nyomdapaletta
Konad princess fekete nyomdázólakk
Konad fehér nyomdázólakk
Konad top coat



A többiek munkái:








19 megjegyzés :

  1. Szép lett, és praktikus is, megy minden ruhához a színe miatt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég ritkán lakkozok ruhához :D 365 napból 363 nap feketében járok :D

      Törlés
  2. Szép lett! És tetszik ez a minta, pedig alapvetően nem kedvelem a virágos dolgokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár :( Nekem az egyik kedvenc mintám :D
      De örülök,hogy így is teszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép. A minta igazán tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Ez is nagyon szép lett- imádom ezeket a színeket (:

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett nekem nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Még én is kedvet kapok a fekete-fehérhez, nagyon régen viseltem ezt a két színt így együtt. (-:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, és a minta is tök jó! :)

    VálaszTörlés
  8. Hú, ez nagyon jó lett, Ági! (és boldog névnapot!)

    VálaszTörlés
  9. Very nice stamping, the pattern is really lovely.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!