2015. január 27., kedd

Nail stamping challenge-Blue and green


Sziasztok



Mai nyomdázós fordulóban a kék illetve a zöld kapna szerepet,ha együtt használnám őket.Nálam a kék és a zöld nem igazán egymás mellé való szín,így a mai alkalomra inkább egy kék manikűrt készítettem.Mivel ezt a lakkot még nem próbáltam,úgy éreztem itt az alkalom,hogy írjak róla.
A Revlon Amazing Spiderman 2 Electric chrome kollekcióban jelent meg ez a kék lakk, ami a Super-powered nevet viseli.A lakk nagyon szép shimmer navy kék,kis lilás beütéssel,amit nem igazán lehet észrevenni a képeken.Nos vagy 100 képet lőttem el,de akkor sem tudom átadni az érzést,amit élőben láttam,kék ellenére ugazán ütős kis lakk ez.
Az ecsete hosszúkás,és nagyon vékony,nekem ez nem jött be,fedéshez két réteg kellett,száradása gyors.
Ami még nagyon megkapó volt,a kupakon lévő arany pókháló!






Erre került a nyomdázás,szerintem B-O-R-Z-A-L-M-A-S lett :D
Fura a minta,nagy valószínűséggel nem kellett volna kitöltenem mindenféle színekkel.De ez van,senki sem tökéletes....







Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Revlon-Super-powered 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Pueen79
Kevert akrilfestékek a mintához
Konad top coat





neked tetszik ez a manikűr? :D




32 megjegyzés :

  1. Úristen, ez a kék lakk megbabonázóan szép!!!! <3 A nyomdázás miatt meg ne aggódj, bár én nyomdáznék ilyen szépen, mint Te! Annyi, hogy én lehet inkább a szirmokat festettem volna ki ezzel a gyönyörű kék lakkal, és az alap lett volna pasztell, hogy nyomja el ezt a szépséget! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm
      Néha nekem sem megy,vannak ilyen napok,amikor érzem,hanyagolnom kell a lakkozást,és a nyomdázást meg főleg :D
      Az alaplakk tökéletes,valóban nagyon szép kis darab,lehet a mintát ki sem kellett volna tölteni....Na de majd egy másik alkalommal... :)

      Törlés
  2. nagyon tetszik! olyan szépeket alkotsz mindig! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig nagyon tetszik, hogy ilyen szépen nyomdázol, és ez a minta csodás így kiszínezve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  4. nagyon szép ez a kék lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, nincs ezzel semmi baj! :)

    VálaszTörlés
  6. Kár, hogy nem látszik a nyomda alatt jobban a kék lakk, de szerintem így is szép lett a végeredmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez volt a fő bajom....Túl szép az alaplakk!!

      Törlés
  7. Júúúúúúúúúúúúúúj az az alapszíííín!!! Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Valóban nagyon különleges kis szín!

      Törlés
  8. Nekem esküszöm, hogy tetszik ez a mani, nem borzalmas!!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Nem lett borzalmas :) Szerintem nagyon szép lett , és nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  10. gyönyörű a revlon lakk és a minta is ♥

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, ezen a Pueen sorozaton én is gondolkodom, h megrendeljem-e :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon bejön ez a kollekció.Igazán jó kis paletták vannak benne.Személy szerint ez jobban bejön nekem mint a 24B Buffet.

      Törlés
  12. Szerintem sem borzalmas, inkább érdekes, de nem rossz értelemben :D A gyűrűd viszont gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm,a gyűrű volt az elterelő művelet :D Csak viccelek. :D

      Törlés
  13. A kék lakk egy álom! A nyomdázás nekem nagyon tetszik, mozaikhatású. Már csobbannék is egy ilyen medencébe. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legjobb megközelítés!!! Köszönöm :D
      Ezzel most feldobtad az estém :) :) Köszi :)

      Törlés
  14. Nekem is tetszik, egyáltalán nem borzalmas. (-: Bár a kiszínezésbe talán csempésztem volna egy kis mentát, hogy a zöld is képviselve legyen. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idézem magam:Nálam a kék és a zöld nem igazán egymás mellé való szín.... :) :D

      Törlés
  15. Advanced stamping - wow - impressive! Revlon made a great base for the pretty blue pattern, I love it!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!