2015. január 21., szerda

Pueen-24B-Buffet Leisure +teszt


Sziasztok


Mai bejegyzésben a Pueen-24B-Buffet Leisure nyomdaszettnek adok helyet.
A kollekciót november 27.-én rendeltem,egy nyomdázóval és egy lehúzóval együtt,amikor Black friday akció volt.Nem szeretek decemberben illetve Karácsony környékén rendelni,de bedőltem a barbatrükknek,és a vásárlás gombra kattintottam.Mivel így a 3 termék olcsóbban jött ki,gondoltam megéri az árát,de álmomban sem hittem volna,hogy január közepén kapom őket kézhez.
Elég mérges vagyok az olasz postára,egyszerűen borzalmas az egész, követés után már láttam,hogy december 9.-én megérkezett a vámra a csomagom,és egészen január 15-ig meg sem mozdult.Több mailt is írtam a postának Twitteren,általában gyorsan segítenek amiben tudnak,most ebben az esetben semmi újat nem tudtak mondani nekem,csak annyit,hogy várni kell.
16-án kaptam kézhez a mini csomagot,és fogalmam sincs miért ültek ennyit rajta,amikor 5 dollár volt feltüntetve rá,na mindegy is már,kicsomagolás után elillant a haragom...


A kollekció cuki kis pink tartóban érkezett,nagyon pozitív,hogy nem kell hozzá külön venni.
Ebbe gondosan belehelyezve a 24 paletta.
A minták elég vegyesek,nekem a többség nagyon tetszik,vannak olyanok amiket nagy valószínűséggel nem fogok soha használni-soha ne mondd,hogy soha- :)




Lássuk a palettákat:




























Nyomdázópárna és a lehúzó



Nyomdázópárna puha szilikon,egyik legjobb amit eddig használtam.A lehuzó valami zseniálisan jó!!!!

(Itt megemlíteném,hogy a Cici and Sisi Karis nyomdapalettát is megrendeltem hozzá az arany nyomdázópárnát,de egyértelműen Kari után jöttek meg :D
A nyomdapaletta felett elsiklottam,most így január vége felé említést nagyon nem érdemel,a nyomdázópárnával sem vagyok megelégedve,elég kemény....)





Visszatérve a Pueen palettákra,nagyon jó minőségűek,elég egyszerűen lehet őket kezelni,mindenféle idegbaj nélkül.
A mintákat könnyű felvenni,szépen kirajzolódnak mind a párnán mind a manikűrön.

Pueen 96-os palettát használtam vasárnap este,a tv-ben a szirénekről volt szó,és ihletet kaptam.
Az összes ujjamra gradient került,viszont a gyűrűsre egy naplementéhez hasonló színátmenet plusz egy hajó,így elkészült a tengeri manikűr.
A mutatóujjamra a Bundle monster palettáját használtam,mindenképp szerettem volna,ha feltűnik a kötél,ami szorosan kapcsolódik a hajózáshoz.








Nos,összességében tökéletesen elégedett vagyok ezzel a kollekcióval,nagyon szuper az egész!!A nyomdázópárna és a lehúzó egyszerűen zseniális,együtt páratlan párost alkotnak.
A kollekció INNEN megrendelhető.



Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Sinfulocolors-Easy going,Anchors away,Solar flux,Open seas,Blue crushin
Pueen 96
Bundlemonster Bm-509
Akrilfestékek
Sminkszivacs
Konad top coat
Konad fehér fekete nyomdzólakk


És egy kis off,ma van a névnapom,amit itt nem szoktam ünnepelni mert nem is szokás.Ma reggel a reggeli mellé kaptam egy csodás Faby mini lakk kollekciót,amiről már hetek óta áradoztam a páromnak,és szerinte viszont kell ünnepeli a névnapom :D
Nagyon örülök neki,elég sok külföldi blogon láttam már-főleg az orosz lányoknál- és alig várom,hogy kirpóbáljam őket :)






neked tetszik a Pueen kollekció illetve a manikűr?



18 megjegyzés :

  1. Boldog névnapot! :)
    Jó sok palettát adtak ennyi pénzért, a tokja is nagyon aranyos! A nyomdázónak jó hosszú a nyele, nálam ezentúl ez is szempont lesz, mert vettem két kicsit, nehézkes velük dolgozni.
    Szép lett a manikűr, szokás szerint profi munka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Szerintem megérik az árukat,egy csomagban 24 féle paletta van,és millió variáció a nyomdázásra.
      Amúgy ha erre gondolsz http://lh6.ggpht.com/_wt-5yzQikEw/SrkDAurGK1I/AAAAAAAABv8/LJY5xual8JU/s800/ess_NailArtStamp.png
      én ezt nagyon nem szeretem,csak és kizárólag nail stamping decals-hoz használom (kb. 4-5 ilyenem van) de borzalmasan picik és erősen is kell őket nyomni,plusz nem is szilikonosak.

      Törlés
    2. Igen, hasonlóra gondoltam, csak nekem BPS-os van. A gumija jó, de a nyele...A Nailland-es az bezzeg hosszúnyelű, de puha, úgy látszik nekem semmi sem jó :) Még biztos veszek párat, most 3 van, mind különböző keménységű, de olvastam, hogy egy idő után romlik a gumi állaga, szóval jobb, ha több, van, mit gondolsz?

      Törlés
    3. Ez lehetséges.
      Nekem a szilikonos jobban bejön,ugye pontossabban lehet velük nyomdázni.Ami Naillandban van nem hiszem,hogy szilikonos.Ilyen és ez nekem van
      http://4.bp.blogspot.com/_xqlDynG5Ec4/TOqNjKj4SBI/AAAAAAAAAEY/4JJPlUVL6Aw/s1600/z-konad-stamp-and-scraper-set-ii-2-1.jpg
      Nekem Moyou kétvégű van az szilikonos,ahhoz lehet külön párnát is venni,gondolom nem véletlen.A gumist én csak nail art satmping decalhoz használom,nem szeretem a körmömre görgetni a mintát.....

      Törlés
    4. Köszi a tippet, nem is gondoltam volna, hogy erre is kell figyelni, hogy szilikonos legyen.

      Törlés
    5. Szívesen!!Ez megszokás kérdése,van aki a mintát görgetve szereti felvinni.Sokáig elleneztem a szilikonos nyomdázópárnát,elég nehezen váltok dolgokban az életben,de végül beadtam a derekam.Amikor megvettem sokáig hozzá sem nyúltam,majd egy vonalas nyomdázásnál kipróbáltam.Ezzel úgy lehet nyomdázni,mint a postán amikor pecsételnek :D függőlegesen nyomod rá a körmödre,így a vonal vonal marad,nem csúszik el.Innentől nem volt megállás :D
      Garantálom,hogy teljesen más szilikonossal nyomdázni mint a sim gumissal,ég és föld a két dolog!!

      Törlés
  2. Boldog névnapot! :)
    Csodaszépek ezek a nyomdapaletták és a manikűr is ismét csodaszép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot! :)
    Szuper ez a kollekció is! Én múlt héten kaptam kézhez a december elején rendelt 24B kollekciót, nem is értem, hogy hogyan tudott olyan sokáig érkezni: Angliából 1-1,5 hét alatt itt van a csomag, Hollandiiából több, mint 1 hónap kell? Szerintem tuti nem adják fel akkor a csomagot, amikor írják...
    Egyébként ez a 24B-L is nagyon tetszik, kívánságlistás, de ebben a hónapban már nem rendelek, előbb tesztelgetem a most beérkezetteket (szóval türtőztetem magam, majd februárban megrendelem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nem tudom mi lehet :( De marha lassú!!!
      Az a készlet nekem is megvan,de elég ritkán használom....Szerintem a bőság zavara ez :D

      Törlés
  4. Boldog névnapot :)
    nagyon szuper minden amit választottál, a manikűr is csodás lett mint mindig :)

    VálaszTörlés
  5. Instán már írtam, de itt is boldog névnapot! (-: Én is Ágnes vagyok, így nem nehéz észben tartani. ;) A mankűr mesés lett, amit alkottál. És a paletták is, én szinte mindet tudnám használni, nagyon jó minták vannak benne. A Cici and Sisi bélyegző olyan nagyon cuki, igazi pecsételő design, nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
  6. Hú de jól néznek ki ezek a lemezek! Én sokáig a Pet'la - Moyou síkon mozogtam, de hála neked, elkezdtem nyitni más márkák felé is, pl már vannak Cici&Sisi lemezeim is, amit nálad ismertem meg! Ezek most nagyon tetszenek, el is gondolkoztam rajta! Szuper vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm,a kedves szavakat. :)
      Én Konad-al kezdtem,majd Cheeky és Bundle monster palettákat rendeltem,még réges régen amikor elkezdtem blogolni.Anno a Moyou sehol sem volt,nem volt olyan kaliberű mint manapság.De érdemes különböző márkák után olvasni,pl. a Mash és a Winstonia is nagyon jó!!! :) Egyedül amiben csalódtam az Aliexpresszes paletták (nem a Héhé ),elég silány minőségűek!

      Törlés
  7. Nagyon jó lett a manikűr, imádom az ilyen "képregényes" manikűrjeid, volt egyszer egy halas is hasonló stílusban, azért is odavoltam. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!