2015. január 2., péntek

Szilveszteri manikűröm



Sziasztok



Ez az idei első bejegyzés,amiben Boldog Új Évet kívánok minden olvasómnak.

Szilveszter napja, nekem teljesen mást dobott,mint amit elterveztem,és pozitívan sült el a dolog.
Szilveszterkor otthon voltam,és készülődtem szinte egész délután,a nagy takarítás után felkentem két piros lakkot (nálunk a szilveszter a piros jegyében zajlik,állítólag ez szerencsét hoz).Végül az estét a Casinóban töltöttük,nagyon jól sikerült az egész.Keveset aludtam,mert tegnap már dolgoztam...

A két válaszott lakkom Kiko volt,a gyűrűs illetve a hüvelykujjamra a Real glare 02-es Progressive red homoklakkját kentem fel.
A lakk nagyon szép,viszont elég nehéz volt felkenni rendesen,az ecset elég sok lakkot vett fel,így nem lett tökéletes  a lakkozás.
2 rétegben használtam,elég gyorsan megszáradt.Csillogása nagyon szép,telis teli van piros glitterrel. (De közelébe sem ér a Zoyának )
A másik lakk a Suggestive red,mesés eperpiros.Száradása nagyon gyors,gél finish nagyon de nagyon tetszik.Erre nyomdáztam csillagokat,a Colour Alike arany holos lakkal,elég jól sikerült.A mani még mindig rajtam van,vasárnapig mindenképp!!
A SV uv top coat-ot használtam,eddig semmi kopás nem látszik a gél lakkon!!!!Pedig tegnap már dolgoztam.....,egyedül a sand az aminek a vége kezdett kicsit megkopni,de nem szembetűnő :)





Nos,összességében a két lakk nagyon szuper,a sand lakk nem elsz a kedvencem,de ez mellékes,a Zoya-Chyna elrabolta a szívem :D




Neked hogy telt a szilveszter?



15 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a manikűr! :)
    Azt hiszem jövő szilveszterkor én is pirosat viselek, hátha nekem is szerencsét hoz :D

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, bár nekem ez kissé karácsonyi. Nem tudtam, hogy a piros nálatok a szilveszter színe :) Bár az minden alkalomra jó választás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,de szerintem lényegtelen,hogy Karis,végülis ünnep van nem?!
      Májusban tuti nem Karis manikűröm lesz :D

      Törlés
    2. Én még mindig szilveszteri maniban vagyok, szóval nekem ünnep ide vagy oda mindegy, ha jól néz ki :)
      Nálam a piros+csillogó karácsonyi, ezért is tettem szóvá, hogy nahát nálatok meg a piros a szilveszteri szín, ez érdekes.

      Törlés
    3. Szilveszterkor viselt piros állítólag szerencsét hoz.Nem vagyok babonás,de érdekelt,milyen a két lakk ,ezért is ezeket válaszottam.

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek a fotók! Meg persze a manikűr is, épp én is piros hangulatban vagyok, mindjárt keresek is valami szépet a körmeimre.

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik a manikűröd, nekem burgundi-arany manim volt szilveszterre

    VálaszTörlés
  5. Ah, de mesés lakkozás lett ez. Nagyon szeretem a piros körmöket <3

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a manikűr,de ezt már mondtam.:) Kívánom,hogy szerencsét hozzon neked!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép manikűr! Nekem a sand lakk is tetszik így képek alapján, talán, mert nem szeretem, ha nagyobb glitterek is vannak benne.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!