2015. január 31., szombat

W7-Little black book


Sziasztok



Ezt a W7 lakkot elég régen vettem már,szokás szerint mindig másra kerítettem sort,így kimaradt a tesztlakkok sorából.

Engem a neve fogott meg leginkább,kicsi fekete könyv,olyan sejtelmesen hat.Sokszor a választásban nálam a név is szerepet játszik,sok márkának igen jó marketingese van,az üveg mellett a névnek is lehet döntő szerepe.

A lakk elég jó minőségű,pedig a W7 egy low cost márka.Alapszíne barnás,amit arany bordós csillogás tesz még különlegesebbé.
2 réteg elég a teljes fedéshez,száradása gyors.Írtam már korábban,hogy a W7 lakkok erős Opi koppintások,ez az ecsetre is jellemző,így elég könnyű vele lakkozni.







Végezetül a középső és a gyűrűsujjamra került egy-egy minta,a többi lakkra Opi-Matte top coat-ot kentem fel,és egy díszítőkővel tettem még ékesebbé.
A minta érdekes,almába zárt pinokkió és társa? !  :D







Összességében nekem a Little balck book nagyon tetszik,különleges szín jó áron!!!!



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
W7-Little black book 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Héhé 009 nyomdapaletta
Opi-Matte top coat
3db díszítőkő
Színes akrilfesték
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?



15 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, mattan parázsló színe van, fedőlakkal meg csillivilli. Szép a minta és a kövek is rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Tényleg jó kis lakk,kár,hogy sokat vártam vele...

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a lakk :)
    Ez a két minta nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  3. Fényesen annyira nem jön át, de matton valami szuper, látni a belső csillogását!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom eldönteni, hogy a fényes vagy a matt tetszik jobban. Nagyon szép *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Huh, ez a lakk de gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Fényesen nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Úgy az igazi szerintem is :)

      Törlés
  7. Hú, ez nagyon szép! Nekem tetszik mindkét változatban. :)

    VálaszTörlés
  8. fú, gyönyörű ez a lakk :) *.*

    VálaszTörlés
  9. looks awesome especially matte version :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a lakk! Fényesen és matton egész más, így nekem mindkét verzióban e tetszik! És a kész manikűr is nagyon hangulatos. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!