2015. február 19., csütörtök

China Glaze-Jungle queen

Sziasztok


Ma egy nagyon szép lakkot hoztam,annak főleg az lesz,aki kedveli a lilás árnyalatot.
A lakk a 2012-es China glaze őszi kollekciójában jelent meg,ami az On safari nevet kapta,és ehhez a témához hűen a lakk a Jungle queen név büszke tulajdonosa.

14ml-es lakk talán egy életre elég lesz,nagy valószínűsségel nálam ez a lakk hamar el fog fogyni,mert csodás színe hívogató,hogy állandóan a körmömre fessem.

Shimmer lakk lévén nagyon érdekes,amikor fény esik rá,a sötét lilás,szürkés alapszínből előcsillámlik a lila oldala,amit elég nehezen lehet előcsalogatni,de ott van.

A kollekciómban van 3 hasonló shimmer lakk,amiket felkentem egymás mellé.
Azt még megemlíteném,hogy sok blogon láttam összehasonlító poszotot e lakk és a Chanel-Paradoxal lakkal.A hasonlóság kísérteties.

Nos,az általam választott 3 lakk a Kiko-515,Kiko-512 és a Nicole by opi-Back to reality tv.
Nekem a 3 lakk mellett is a China glaze tetszik a  legjobban.






Következzen a Jungle queen önmagában.
A lakk két rétegben fed,eléggé folyós,így vártam elég sokat a két réteg felkenése közt.
Száradása gyors,az ecsete a szokásos China glaze,elég egyszerűen lehet vele lakkozni.




Erre egy vizes matrica került.
A végeredmény nekem nagyon tetszik,most úgy éreztem,ehhez a színhez nem kell semmilyen nyomdás minta.





Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
China glaze-Jungle queen 2 rétegben
Bornprettystore vizes matrica BLE 893
Pupa top coat



Neked tetszik ez a lakk?



16 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a lakk a lilás csillámokkal és persze a nyomdázás is szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      De kivételesen nem nyomdáztam,ez vizes matrica :)

      Törlés
    2. Bocsi, tényleg most olvasom. Elsiklottam felette :)

      Törlés
  2. Ezzel a minimál nyomdás mintával gyönyörűvé tetted a lakkot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez vizes minta,de elnézem,hogy azt írtad,hogy nyomdázás,mert már olyen szinten belejöttem,hogy minden manira csak nyomdázok :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a lakk! És külön jó, hogy eszembe juttattad a vizes matricákat, van egy csomó kipróbálatlan a fiókban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem is rengeteg van :( Legutóbb pakoláskor esett le,hogy ezeket nem is használom már :(
      De kár,mert egy csomó strasszom meg glitterem van :( Mindig csak a nyomdázás :D

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a CG lakk! Gyönyörű lett a matricákkal,nagyon jól mutat! Szép manikűrt alkottál megint!:)

    VálaszTörlés
  5. Valóban nagyon szép ez a lakk, pláne, hogy nagyon kedvelem a lila színt. (-: A vizes matrica is szép rajta, tényleg elég ennyi, így látszik, milyen szép a lakk. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is nagyon kedvelem a lila lakkokat,amúgy érdekes,mert sok olvasómnak nem tetszik. Nem vagyunk egyformák,de néha kicsit félve írok egy-egy lila lakkról....

      Törlés
    2. Furcsa, nekem talán a lila szín az, melyből a legtöbb árnyalat van meg. (-: De tényleg nem vagyunk egyformák, én mindenesetre örülök minden bejegyzésnek, de főképpen a lilának. ,)

      Törlés
  6. Én szeretem a lila lakkokat és ez egyáltalán nem feltűnő szín, sőt nagyon is "semleges" lila. Én is díszítettem volna mindenképp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Tényleg érdekes árnyalat. Nekem nagyon tetszik.

      Törlés
  7. Ez nekem most nagyon sötét, de a fehér matricával elegáns lett! Szoktak nálad lakkok elfogyni? :) Szinte hihetetlen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor egy lakkot nail arthoz is használok. Igy elég hamar elfogy. 14ml-t nehéz lesz elhasználni az tény de igyekszem. :-D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!