2015. február 25., szerda

Creative Shop Stamper- Teszt


Sziasztok!!!


Végre tegnap a kezembe vehettem a Creative shop stamperem!!!!


Körömnyomdázni kb. 5 éve kezdtem el,az első kollekcióm egy Konad volt,amiben 3 nyomdázólakk-fekete,fehér és pink volt-plusz Konad lemezek,a lakkok még megvannak de már 2008-ban lejártak :D
Anno még a műkörömmel kísérletezgettem,nyomdázni is csak tip-re illetve körömmargarétára erőltettem,igen erőltettem,mert akkoriban ez nekem nem igazán ment.
Anno eléggé híres volt a Konad,szinte csak ebből a márkából lehetett kapni nyomdázólakkokat illetve palettákat.
Én személy szerint,nagyon szeretem a Konad-ot,viszont azóta merőben lekőrözte ezer másik márka-szerintem minden hónapban jelenik meg újabb és újabb-így kevesebb helyet kap a piacon.
Amikor a blogom átalakult körmössé,és csak ezzel kezdtem el foglalkozni,kezdtem bevásárolni különböző márkák palettáit,és nyomdapárnákat.
Első ízben nekem Essence és Konad volt,mindkettő a kicsi kör alakú,majd megjelent a Konad kétvégű,és ez lett a kedvencem.Utána felfedeztem egy kisebb Konad-ot,ami fehér volt nem piros,akkor ezt akartam mindenképp magaménak tudni.Ebből kettőt is vettem,egy pirosat is,ezeket ma már csak nail stamping decal-hoz használom.
Ugorva az időben,a szilikonos nyomdázópárnák megjelenésével eléggé egyszerűvé vált a nyomdázás,én sok helyen írtam anno,hogy utálom a szilikonos párnákat.Egy moyou rendelésem alkalmával vettem meg a kétvégű szilikonos nyomdázópárnám,és eleinte nem ment vele a nyomdázás.
Ugye a sima nyomdázópárnával a mintát görgetve kell felvinni,a szilikonossal ez teljesen más,lehet akár görgetni is,viszont vonalas mintáknál sokkal egyszerűbb a függőlegesen való rányomása a körömre.
Nos,itt én anno megakadtam,és nem állt rá a kezem....Majd addig próbálgattam,míg rá nem éreztem a lényegére.
Én azóta csak így nyomdázok.A vonal vonal marad,nem csúszik el,nem mozdul el semmilyen irányba.
Eddig a legjobban bevált a Moyou kétvégű szilikonos párnája!!!

Nem is olyan régen lettem figyelmes a Creative shop stamper-re,amit azóta már szinte imába foglaltak.Én is szerettem volna venni belőle,de eléggé elérhetetlennek tűnt.Egy Ukrán oldalon lehet rendelni,és igen,azóta elég sok helyen kapható-én ezt elég óvatosan közelíteném meg-,kicsit drágábban mint az eredeti oldalon.
Egy angol körmös csoportban volt lehetőség a rendelésre-itt azt is olvastam,hogy valaki egy oldalról rendelt,és a közelébe sem ért az eredetinek,pedig valóban annak látszott-,még január elején,nem mondom ,hogy nem volt 200 a szívverésem,azonnal éltem a lehetőséggel.A csoport azóta sajnos már megszűnt,a lány aki intézte az egészet,és adminja volt  a csoportnak,bezárta a bazárt,sajnos elég sok atrocitás érte.
Akkor kb. 70-én rendeltünk belőle,így kedvezméy is volt az egészre,postával együtt 10 euro-t fizettem.

A csomagot január végén postázták,az olasz vámon két hétig volt,de sikeresen megérkezett tegnap.

Kibontva a csomagban a nyomdázópárna és a lehúzó volt benne,jól becsomagolva.
Volt lehetőség a bőr stamper tartó megvásárolására is,plusz csere nyomdázópárnák illetve lehúzók megvásárlására,ma már bánom,hogy nem kettőt vettem belőle.

Kicsomagolva ilyen a nyomdázópárna és a lehúzó.




A lehúzó egyszerűen fantasztikus,sokkal vékonyabb és hajlékonyabb mint bármelyik bankkártya vagy mondjuk a Pueen lehuzója.
Szuper gyorsan lehet tisztítani,a lakkot a  mintáról maradéktalanul lehúzza,nagyon vékony,ez abszolút előnyös.



A Crative stamper lényegesebben nagyobb mint a Konad nyomdázópárnája.
A Creative stamper átmérője kb. 3.6 cm a Konadé csak 2 cm.





Balról:Creative stamper,Moyou,Bornprettytsore,Konad

A nagy felülettel sokkal jobban felvehetőek pl. a teli nyomdalemezeken való minták,illetve vizuálisan egyszerűbb pontosítani a mintát a körömre.

A Creative stamper SQUISHY szilikonból készült,nem "marshmellow stamper",sokkal jobban feltapad rá a minta,és a fehér nyomdázólakk is tökéletesen látszik rajta.A Konad nagyon kemény műanyag/szilikon,ezzel elég nehéz precízen nyomdázni.

Pár példa:


Crative satmper

Moyou

Konad

Az alábbi képen szemléltetem,mennyire puha a nyomdázópárna.Szinte az egész ujjam bele lehet nyomni.


Karbantartása:

  • Nem kell felreszelni a használat előtt.Én ahogy megkaptam úgy is használtam.
  • Nem javasolt az acetonos tiszítása,inkább szösz leszedő henger ,vagy cellux.
  • A nyomdázót lehet görgetve illetve a körömre nyomva használni.Rányomással mindehova kerül a mintáből,nem csúszik ez,szépen egyenletesen terül.Ez nagyon egyéni kérdés,ki mihez szokott,én inkább maradok a körömre való függőleges rányomásnál.



Elérhetőségek





És egy manikűr amit a Crative stamperrel nyomdáztam.






Pro


Nagyon elégedett vagyok vele,teljesen új értelmet kapott a nyomdázás.
Biztos újra vásárolnám,gondolkozok még pár db beszerzésén,amit elérhető elsz valameliyk oldalon!


Kontra


A fém tartó számomra kicsit antipatikus,nekem alapból minden kiesik a kezemből.Ez elég csúszós,a felülete sima,viszont pár befőttes gumival körbetekerve máris tökéletes a fogása.
Egyenlőre elég nehéz hozzájutni.... :(


Én ajánlom a beszerzését,nagyon szuper kis termék!!! 





Köszönöm a figyelmet :)








8 megjegyzés :

  1. A fém cuccokat én sem szeretem, mindig hideg a kezem, talán emiatt. Fém tollal nem is tudok írni. A befőttesgumi jó ötlet :) Akkor ez jó vétel volt, bár neked mindig igényes manijaid vannak, szóval nem látszik a különbség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor rokon lelkek vagyunk,nekem is állandóan hideg a kezem :D
      Inkább a precizitás szempontjából előnyösebb ez-legalábbis nekem-.Néha agybajt kapok,amikor pl a Moyou párnája nem veszi fel a mintát,ezzel simán felveszi még azt is. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis bejegyzés lett! :) Szuper lehet ez a nyomdázó párna,én is csak jót olvastam róla mindenhol! Sok csodás manikűrt készíthetsz majd ezzel,nem mintha eddig nem ment volna.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább is-is bejegyzéseket. De a puding próbája az evés :D Nekem ez bevált szerencsére :)

      Törlés
  3. Tényleg jónak néz ki! Nekem az a problémám a puhábbakkal, hogy eltorzul a minta, talán nagyon rányomom, vagy nem is tudom, ahogyan nyúlik a gumi. Vagy csak gyakorolnom kell még jó párat, hogy tökéletes legyen. (-: Mindenesetre a bejegyzést nagyon jó volt olvasni. (-: És sok szuper manikűrt majd ezzel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem kell ám nyomni mint a süket a csengőt :D Csak épp,hogy :)
      Igyekszem gyártani a manikat :)

      Törlés
  4. Nagyon jó, alapos beszámoló lett, eléggé gondolkodom a beszerzésén ;)

    VálaszTörlés
  5. Pont nemrég néztem róla videót, és azóta biztos vagyok benne, hogy ezt be kell szereznem :-D Sajnos a többi oldalon sokkal drágább, mint az ukrán eredetin, így utána kell járnom, hogy onnan tudok-e ide rendelni. Persze tartót és pótfejeket is mindenképpen tervezek vásárolni majd :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!