2015. február 27., péntek

Kék manikűr


Sziasztok




Mai napra egy kék manikűr hoztam,tőlem eltérő módon,kék manikűrre vágytam.
A Wjcon-Makeup artist krémes kék lakkját kentem fel a kis,mutató és a hüvelykujjamra,a Blu profondo nevet kapta,ami mély kéket jelent.A lakk nem hazudtolta meg önmagát,két rétegben szép fényesre szárad,és igazi mély kék színe van.
Mellé a Zoya-Liberty-t képzeltem el,de csúfosat bukott,így mellé a Lovely-Baltic sand Nr6 kék lakkát kentem fel végül.A lakk nagy megelepést okozott, a két réteg nagyon hamar megszáradt,hihetetlen könnyű volt vele lakkozni,nem keletkezett az ecseten egy gombóc,amit mondjuk elég nehéz felvinni a  körömre anélkül,hogy ne cseppentsük a ruhánkra- ezt tapasztalatból írom-.Ez a kék sand lakk az egyik legjobban fedő a kollekciómban,felkenve nagyon tetszik magamon.





A kezembe akadt az Essence-Balck and white-01 Make me holo fedőlakkja,amit felkentem a Wjcon lakkokra.
Holohoz semmi köze,fogalmam sincs miért ezt a nevet kapta,viszont ad a lakknak egy selymes fényt,leginkább sötétebb lakkokon néz ki jól.





Majd nyomdáztam is,így lett tökéletes az egész.
Imádom a Pueen új kollekcióban megjelent palettáit,sok az indás és a virágminta,amik személy szerinte elég közel állnak hozzám.






Összességében mindkét lakkal teljesen elégedetett vagyok,a Baltic sand igazi szerelem,imádom a színét!!!!





Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Wjcon-Blu profondo 2 rétegben
Lovely-Baltic sand 2 rétegben
Essence-Black and white-01-Make me holo 1 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Pueen76
Konad top coat





neked megvan ez a sand lakk? kedveled a kék manikűröket?




7 megjegyzés :

  1. Pont ez a kék lakk nincs meg, de elfogyasztottam már egy kék Baltic Sandot, imádtam!
    Nekem is az indás-virágos minták a kedvenceim, főleg hétköznapra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár,pedig nagyon szép! Engem meglepett a fedése,2 réteges,általában rajtama kék sand lakkok nemfednek 2 rétegben. :)
      De jó a Lovely márka,kár,hogy csak ritkán jutok hozzá.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is, és jó a fehér nyomda. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a Lovely lakk, és felkenve mutatja meg valóban az igazi arcát. Olyan érdekes, bársonyos, szeretem, hogy nincs benne nagy glitter. Nagyon szép lett a manikűröd, a Wjcon lakk is nagyon szép kék!! Én a fedőlakkot nem tettem volna rá, de ez az én személyes ízlésem, mert csillámok nélkül jobban tetszik ez a szín. A nyomda is nagyon szép, én is kedvelem az ilyen mintákat. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Hát én nem igazán kedvelem a kék lakkokat..... :D És próbálom őket kicsit elnyomni.De valóban,lehetséges,hogy nem kellett volna rá az Essence,önmagában is szép azért a mélykék!

      Törlés
  4. Hozzád hasonlóan én is nagyon szeretem ezt a kék Lovely lakkot - általában véve is jók a lakkjaik szerintem - az egész manikűr tetszik, imádom a kéket!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!