2015. február 15., vasárnap

ManiCute-Szerelem


Sziasztok


Mai napra előrehoztuk a ManiCute bejegyzéseket- én vasárnap nagyon káoszban vagyok,keveset vagyok gép előtt is- és egy kis késéssel de jövök a manikűrömmel.

Nos mi más lehet a téma mint a szerelem.

A mutató és a kiujjamra egy új lakkot próbáltam ki ami a Wjcon-nr 09 Rosso scarlatto -t.Nálam jelen pillatban előnyt élveznek a piros lakkok,és nincs olyan,hogy ne szerezzek be egy újat.
A lakk nagyon jó,kellemesen csalódtam,2 rétegben fed, szuper fényesre szárad.Az ecsete nagyon szuper,opi lakkokéra hasonlít.Mellé az Opi-Alpine snow lakkot kentem fel.





Nyomdázáshoz a Bornprettystore fehér lakkját használtam,amiket tesztelésre kaptam,4 lemezzel együtt.

A fehér nyomdázólakkal kapcsolatban vegyesek az érzéseim,nekem nem igazán tetszik a fedése.
A nyomdalemezek ezzel ellentétben nagyon jól működnek,szuper mélyek a mintát.

A középső ujjamra egy szív került kisebb csavarral,mégpedig alá egy pöttyös minta került,és water marble.










Nekem tetszik ez a manikűr,kis cuki,remélem nektek is tetszik. :)


A nyomdalakkot és a palettákat megrendelhetetik a Bornprettystore oldalról BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptak.


Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Wjcon-Makeupartist-Rosso scarlatto 2 rétegben
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Kiko lakkok water marble-hoz
Konad piros,fekete nyomdázólakk
Cheeky Jumbo plate-Princess charm
Moyou london-Pro collection 10
Konad top coat





10 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett ez a manikűr! Nekem ez a kedvencem most! A water marble szív nagyon mutatós lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de gyönyörű lett. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Már instán is megcsodáltam. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem az ilyen kicsit eklektikus-bohókás manikat, van benne élet!!!!

    VálaszTörlés
  5. Csinos lett. :) Nemrég érkezett meg nekem mind a két paletta. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett. Rendesen megdolgoztál vele :D Gratula és le a kalappal :D

    VálaszTörlés
  7. Ismét egy szép mani, nagyon tetszik, hogy ennyire mozgalmas! A palettákról nekem is a szívek tetszenek legjobban.

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, igazán életteli manikűr! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, azt hiszem most a gyűrűsujjad tetszik leginkább!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!