2015. február 3., kedd

Nail stamping challenge-Red and purple


Sziasztok


Lora kihívása folytatódik,mai nyomdás kihívás színei a piros és a bíbor,hát nálam ez a két szín egy manikűrben nem fér meg.

Mivel a tökéletes piros lakk felkutatásába feketettem temérdek időt,így mai napra egy piros lakkot választottam kipróbálás gyanánt-is.

Amikor megvettem a China glaze-Giver kollekció Seeing red lakkját,természetesen kétségek közt kentem fel.Ugye a piros egy nagyon "érzékeny" szín,rajtam a többség sajnos több rétegben fed,vagy sehogy,engem ennél a színnél zavar,ha átlátszik a körömvég.
Nekem a tökéletes piros lakk,2 réteges,gyorsan szárad,dög piros és nem bordó,nem hivalkodó,ában is elfogadható.
Nos,ebben a lakkban minden benne van!!!!Egyszerűen ez a tökéletes piros lakk-nekem.






Erre került egy réteg a Kiko-228 fedőlakkjából,ami egy enyhe szürkés csillogást adott a lakknak.
Ezt a Kiko lakkot csak azért vettem meg,mert 1 euro volt,nem nagyon szoktam kihasználni az ilyen fajta fedőlakkokat.Általában a pult előtt sokat szoktam gondolkozni,hogy valóban kell-e nekem egy-egy lakk,és foglalja a helyet nálam,nos ebben az esetben is ezt történt.
Majd úgy voltam vele,hát ennyit azért mégiscsak megér,ha nem veszem meg,megbánom.
Szerintem jól tettem,hogy elhoztam.





Majd szívecskés mintát választottam rá.



Ezzel akár be is fejezhetném a posztot,de közel sincs még vége.
Legutóbb egy zipzáras manit csináltam,ami ugyan csak instára tettem fel,ide nem fogom,mert a képeken nem tetszettek a színek.
Nos,erre is egy ilyen mintát választottam.A zipzár szürke kevert nyomdázólakkal készítettem el,oldalt pedig pink Kiko lakkal kentem körbe ,a hatás miatt.






A manikűr elég Valentin hangulatot áraszt,legalábbis szerintem-a párom szerint nem  :D- de ez mellékes,és ezzel a Manikűrrel instán jelentkeztem egy játékra.
Az összhang nagyon jó lett, a Kiko fedőlakk ad egy plusszt az egésznek.

Az biztos,hogy a China glaze-ben megtaláltam a tökéletes piros lakkot,amit oly' régóta hiányoltam a kollekciómból!!





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China glaze-Seeing red 2 rétegben
Kiko 228
Szürke kevert Konad lakk a zipzárhoz,Konad fehér nyomdázólakk
Mash-69 nyomdapaletta
Pueen 43
Kiko 503 Rosa ginger
Konad top coat






Neked tetszik ez a manikűr?
szereted a piros lakkokat?





24 megjegyzés :

  1. Szuper lett a manikűr, bár nekem cipzár nélkül jobban bejön, de hát nem vagyunk egyformák! :)
    Az a piros valóban gyönyörű, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez az összetett manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, nem keveset dolgoztál vele! Nagyon király lett! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Annyira nem vészes :D Néha szeretek egy manikűrrel pepecselni :)

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki ez a cipzáros megoldás, szép lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Szép manikűr :) nekem is inkább cipzár nélkül jön be , de mindkettő szép :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem minden fázisban tetszik a manikűr. (-: A cippzáras is, nagyon érdekes és látványos megoldás. (-: Én éppen a hetekben találtam meg a tökéletes pirosat, és véletlenül. :D A Müllerben kiárusították az OPI Gwen Stefani kollekcióját, így féláron jutottam hozzá egy piroshoz. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a neve a lakknak? És hány réteges?
      :D szerintem priosból sohasem elég,szóval várom a választ :)

      Törlés
    2. "Whats Your Point-Settla?", HR F09. Nálam két réteg elég, de nekem nem annyira fehérek a körömvégek, mint a Tied. (-: Instán tettem fel képet róla, nekem még mindig nagyon tetszik a színe. :D

      Törlés
  7. Fokozatosan lett egyre szebb és szebb :-)

    VálaszTörlés
  8. Super cute idea with the zipper and the stamps from underneath, but this CG red has stolen my heart shown solo!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, nekem a cipzár nélküli nyomdázott állapotban tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon cuki, bár én is a cipzár nélküli verzióra szavazok :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon vagány és nem szokványos mani, imádom az ilyeneket! Minden kép nagyon tetszik, külön-külön is felérnének egy-egy önálló poszttal :)

    VálaszTörlés
  12. Már instán is láttam ezt a manidat! Nagyon szuper,szépen kidolgozott kombináció!
    A CG lakk valami csodás! Kedvenc valentinos manim lett ez most!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!