2015. február 11., szerda

Zoya-Chita és Hunter


Sziasztok


Egyik nap zöld manikűrre vágytam.A Zoya lakkokat szorgosan hanyagolom,így probálom a jövőben ezeket tesztelni inkább. (rengeteg vár még arra,hogy felkenjem)


Az tény viszont,hogy nagyon kedvelem a Zoyát,eddig nagyon kevés lakk okozott csalódást,a mani manikűr két főszereplője két tökéletes zöld lakk.

A Chita egy zöld arany csillámos homoklakk,nekem ez az árnyalat nagyon tetszik.Konkrétan az erdők zöld lombkoronája jutott róla eszembe.Mellé a  Huntert választottam,ami egy krémes mély zöld lakk,szerintem csodálatos a zöld ennek árnyalata.
Az biztos,hogy egymás mellett a két lakk nagyon jól mutat.
A Chita egy réteges,a Hunterből kell legalább 2 réteg.
Mindkét lakk szuper gyorsan szárad,én annyira nem vagyok oda a Zoya lakkok ecseteiért,de túlélem :)





Egy teli mintával próbálkoztam,egy csepp fehér lakkom sincs.Erre a manikűrre úgy rázogattam ki az üvegből a fehér nyomdázólakkot,komolyan az idegbaj kerülgetett. :D
Ráadásul a teli minta nem lett tökéletes,ugye ilyen az én formám.






A Chita nálam szerelem első felkenésre,abszolút az én színem.A Hunter idem,viszont ebben a manikűrben nekem a Chita a favorit.





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Chita 1 rétegben
Zoya-Hunter 2 réteg
Pueen61 nyomdapaletta
Konad fehér nyomdázólakk
Konad top coat





Chita vagy Hunter tetszik jobban?
kedvenc Zoya lakkod?




15 megjegyzés :

  1. Annyira nem vagyok oda a zöldért, nekem is van fűzöld lakkom, de úgy látom, hasonló módon fogom elhasználni, teli mintákkal. Régebben sok zöld lakkom volt, valahogy leszoktam róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,nekem az egyik kedvenc színem a zöld.Lakkokban is :) Persze,nem vagyunk egyformák...

      Törlés
  2. Imádom a zöld színeket és holnap talán már nekem is lesz Chita lakkom :) Egyébként mindkét lakk tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,én is nagyon szeretem a zöld színt :)

      Törlés
  3. Szépek ezek a lakkok, pedig a zöld annyira nem színem. Nekem ez most nyomda nélkül jobban tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Hát a zöld eléggé egyénfüggő,régen én sem szerettem,de mára elég sokat változott az ízlésem.

      Törlés
  4. Bellissima manicure, con e senza stamping! Chyta è bellissimo, è nella mia wishlist da anni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie mille.Se lo adori verde e lo smalto sabbiato,Chita must have.Basta una passata... :)

      Törlés
  5. Nekem is megvan mindkét lakk én is nagyon szeretem őket! Szerintem is nagyon jól mutatnak együtt!:)

    VálaszTörlés
  6. Ütős páros! :) Még nincs Zoyám, de ha lesz, akkor a Posh lesz az első, aztán az India a második, aztán a harmadik a Blaze, aztán... :D A kívánságlista folyamatosan bővül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggeli közben megnéztem melyik a Posh. Hát fel is írtam magamnak. :) India is nagyon szép,azt is szeretném megvenni.Hát a Blaze nekem megvan,azt ajánlom mindenképp,szerintem egyik legszebb Zoya lakk.
      Zoya lista nekem is elég hosszú amúgy.És egyre csak nő....:D

      Törlés
  7. A zöld nálam nem igazán kedvenc, így ritkán is kenem fel, de tavasszal néha kedvet kapok hozzá. Nyomdázva nagyon tetszik a manikűr! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!