2015. március 4., szerda

Double processing stamping


Sziasztok

Egyik nap instagramon szöszöltem,amikor megláttam egy számomra is érdekes, dupla nyomdázást,amit el is készítettem magamnak.
A lényege,hogy két mintát használunk,egymás után visszük fel őket a nyomdázópárnára,majd a körömre.
A video ITT található,amiben a készítő le is írja,hogy ennek a fajta nyomdázásnak a feltalálója Joey Helland.


Az én verzióm a következő képp néz ki.
A kis,mutató illetve a hüvelykujjamra a  Kiko-507-Rosa cipria lakkját kentem fel,ami egy rózsaszínes púderszín,nagyon kellemes,viszont rajtam 3 rétegben fed.
Mellé került a Wjcon-Sugar effect 810,ami egy fantasztikus "vakolat fehér" sand lakk,egy csepp shimmer beütéssel.
Nos,teljesen odáig vagyok ezért a sand lakkért,annyira elegáns,nekem most jelenleg ő a tökéletes fehér sand lakk.






Erre került a double nyomdázás,a mutatóujjon lévő minta nem lett az igazi.

Nekem ez a fajta technika nagyon tetszik!!!Mindenképp szeretnék majd másik mintával is kísérletezni!!!






Nekem a végeredmény nagyon tetszik,szeretném majd ezt a fajta nyomdázást kipróbálni.

A Bornprettystore BBB10 kóddal 10%-os kedvezménnyel is megrendelhető,természetesen ingyenes a szállítás.





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko-507 Rosa cipria- 3 rétegben
Wjcon-Sugar effect 810 -2 rétegben
Bornprettystore BP21
Laura Clauvi-Sweetness és Encre de Chine
Konad top coat





neked tetszik az ilyen fajta nyomdázás?




14 megjegyzés :

  1. Nagyon jó ez a dupla nyomda!

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) Nekem nincs annyi lemezem, nehezebb két passzoló mintát találni, de tetszik a technika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tuti van.Itt nem is a minta a lényeg,hanem inkább a színek. A lényeges,hogy az egyik szín,világos legyen :)

      Törlés
    2. Valamiért azt gondoltam, hogy egy semlegesebb mintára nyomdázunk egy másikat, ami meghatározóbb. Persze át kell nézni a lemezeimet, mert nem tudom fejben tartani a mintákat :)

      Törlés
    3. http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s306x306/e15/11008075_1403486436623353_1538335429_n.jpg
      ez is tökre jó lett pl :)
      persze ha van olyan,amint erőteljesebb a minta a másikon meg vékonyak,jobban látszik.De nem hiszem,hogy kikötés.Itt más csak a fantázia szab határt :)

      Törlés
    4. Ez tényleg nagyon szép, de itt is a hullámos a semleges, a virág meg a főminta. Igazából úgy értettem, hogy ne nyomja el egyik a másikat. Nem kötözködni akarok :) Inkább nekiállok otthon kísérletezni :)

      Törlés
    5. Értem :)
      Hát szerintem egy olyan mindenképp kell ahol vastagabbak a vonalak,és egy másik hol vékonyabban.Meg ugye nem mindegy melyikkel kezded először a nyomdázást.
      Pl. én egy teli rózsa mintára tuti vékony vonalakat nyomdáznék :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen sikerült! (-: Milyen fura, én éppen ma reggel próbáltam ki ezt a technikát. Csak sokkal bátortalanabbul, "enyhébb" színekkel és mintákkal, így nem lett valami jó, de nem adom fel. :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a nyomdázás kifejezetten nagyon jóra sikerült :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a mani! Nagyon tetszik ez a technika,szuper jól mutat és a színek is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!