2015. március 9., hétfő

Esmaltes da Kelly-Snow white



Sziasztok



Mai napra egy Esmaltes da Kelly lakkot hoztam,nem is akármilyet.

Nem is olyan régen érkezett meg a Color4nails rendelésem,amiben ez a lakk is benne volt.
A rendelés előtt elég sokat hezitáltam,hogy melyik lakkokat válasszam EDK-ból,a google fordítóra hagyatkozva ,két olyan lakkot ami önmagában is fed.
Az Esmaltes da Kelly egy Brazil márka,és szebbnél szebb lakkok közül lehet válogatni,én per pill a Disney Princesses and Villians kollekcióból kettőt,ezek közül a ma bemutatott Snow white,és a Mother gothel lakkokat.


A Snow white önmagában is fed,két rétegben,egy piros jelly alapbázisú piros-narancs holo mikróglitteres.
Nos,felvitele szerintem borzalmas,nagyon de nagyon nehéz volt vele dolgozni,vagy túl sokat vesz fel az ecset vagy túl keveset,elég nehezen lehet eloszlatni egyenletesen.Tiszta Jade feeling,hasonlónak írnám le a két márkát.
Száradása közepesen gyors,kicsit szagos,de nem zavaró.
Amit sajnálok,hogy a lakkra nincs feltüntetve,hány ml.Ami viszont nagyon tetszik,a kis masni a kupakon,de sajnálattal vettem észre,hogy az egyik felét becsípte a kupak és lakkos maradt :D Ezt nézzétek el a képeken.
Másik pozitívuma a lakkora nyomtatott kép,szerintem nagyon cuki!!!!Külcsín nálam mindenképp 5 pont!!







Nyomdáztam az új Rica fehér nyomdázólakkal,hát láttam már jobban fedőt is.
A paletta a Bonrprettystore Bp-52,nagyon jó minőségű,elég könnyű volt vele dolgozni.








Összességében,nagyon dög ez a piros lakk,nagyon tetszik a színe,elegáns és nem hivalkodó,sajnos az állaga nem tetszik,nem vagyok hozzászokva az ilyen fajta lakkokhoz,akkor sem,ha már volt dolgom jelly lakkokkal.
A Rica nyomdázólakk nélkül is tudnék élni,nem bánom,hogy megvettem,hisz' fehér nyomdázólakk mindig kell egy körömlakkos készletébe.


A Bornperttystore paletta megrendelehető INNEN, és a BBB10 kóddal kedvezmény is van rá







Felhasznált lakkok és kellékek


Sinfulcolors-Base coat
Esmaltes da Kelly-Snow white 2 rétegben
Rica-Witheout 
Bornprettytosre BP-52
Kiko top coat




neked tetszik ez a piros lakk?




19 megjegyzés :

  1. nagyon gyönyörű ez a lakk *o* remélem egyszer nekem is meglesz :3 nyomdával is jól néz ki :) pont jó, se nem túl sok se nem túl kevés a nyomda :) a fehér szín meg illik hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :)
      Valóban nagyon szép ez a lakk,ká,hogy kicsit macerás a felvietel :(

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, főleg ezzel a fehér vonalas mintával! Igaz, nekem is van 3 fehér lakkom nyomdázásra, sokkal jobban szeretem, mint a feketét, könnyebb lepucolni :) Feketéből meg holossal szeretek nyomdázni a pucolás miatt.
    Jaj ez az átsejlő csillogás nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete nyomdázólakk használatakor,nem gondolkztál,hogy körbekened az ujjad lehúzható alaplakkal? Én latexet használok,de a lehúzható alaplakk is tökéletes erre,igy kevesebbet kell takarítani.
      Ezt a módszert sokszor használom,mondjuk amikor egy nyomdázólakk csillámos,és tisztításkor a fél kezem csillámos lesz tőle :D

      Törlés
    2. Jó ötlet, láttam is a DM-ben szombaton, kinéztem, mit nem veszek meg :) (Vettem mást.)
      De akkor mégis kell vennem egyet, mert sok a glitteres lakkom. De bőrre nem kentem volna magamtól, köszi az ötletet!!

      Törlés
    3. Szívesen :) Én mindneképp ajánlom,egyértelműen csillámos meg egyéb nehezebben leszedhető lakkok alá is jó,mondjuk én kizárólog az ujjamra szoktam használni :) De bármikor jól jöhet...

      Törlés
  3. Jó kis lakk, én is nézegettem, de mikor a rendelést leadtam, de akkor épp hiány volt belőle. Már megvan a PP Bridget, úgyhogy lemondtam erről a lakkról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem,ha választani kéne a PP és ezt közt,tuti ezt venném újra :)

      Törlés
  4. Nagyon szép, várom, hogy a másikat is láthassuk :3

    VálaszTörlés
  5. Jajj, nekem is megvan ez a lemez. :)))
    Aranyos manikűr lett, az alapszín gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Tényleg jók ezek a paletták :)

      Törlés
  6. sziaaa! hol rendelted meg a lakkot?:) mennyi volt a szállítási díj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      innen rendeltem:http://www.color4nails.com/
      a szállítást itt tudod megnézni:http://color4nails.com/index.php?route=information/information&information_id=6#.VP668GSG_ac ami lakkmennyiségtől függ :)

      Törlés
  7. Ez a lakk gyönyörűséges az üvegével és úgy mindennel együtt. :D Egyformán tetszik önmagában és nyomdázva is.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk! A minta pedig valami csodás hozzá,szerintem nagyon eltaláltad,jól illik a lakkhoz.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!