2015. március 14., szombat

NYC-Strip me off alaplakk teszt



Sziasztok!



Ma egy lehúzható alaplakkról szeretnék írni pár sort.
Én személy szerint,nagyon ritkán használok lehúzható alaplakkot,mivel elég ritkán kenek fel csak és kizárólag csillámos lakkot a körmeimre,mert utálom azt a fázist,amikor le kell őket mosni.


Amikor megjelent nálunk a NYC-Strip me off alaplakkja,sokáig kerülgettem mint macska a forró kását,de nem vettem meg.Egy beauty bevásárlás alkalmával akadtam rá,50 eurocent volt-szerintem el volt árazva- éltem a lehetőséggel,és megvettem.

Nos,a lakk olyan mint bármelyik eddig lehúzható alaplakk ( léegalábbis a legtöbbre nagyon hajaz),pl.Essence is ilyen,az üvegben egy fehér "massza" látható,olyan mintha valami ragasztót kennénk fel a körmeinkre.
Szaga nincs,szerencsére,állaga nem folyós és nem is sűrű,pont jó.
Az ecsete jó,elég könnyű vele dolgozni,ezt gondolom nagyon befolyásolta a sűrűsége.



Felkenés után a következő látvány fogadott:




Majd kb 10 perc után ez.
Azt itt hozzáteszem,hogy nem igazán szeretek várni,míg egy ilyen jellegű alaplakk megszárad,így rásegítettem hajszárítóval.
Itt akár a teszt meg is bukhatna,hisz' nem vártam meg a teljes száradási időt,kb. 5 perc után kezdtem használni a hajszáírtót,így kellett neki 10 perc,mire normálisan átlátszóra meg nem száradt.



Az alaplakk itt már tökéletesen száraz volt.Ami nagyon negatívnak hatott,hogy a köröm végét nekem behajlította,olyan mintha összehúzta volna  a körmöm a lakk.Nagyon fura érzés volt,amit mondjuk egy sima alaplakknál sohasem tapasztalok.

Ezután felkentem a Sinfulcolors-Lively in lilac csillámos lakkját,3 rétegben.
Ehhez is kellett legalább 10 perc mire megszáradt.
Majd nyomdáztam is rá,nagyon ritkán hordok egy manikűrt minta nélkül.





Másnap leszedtem a lakkot,elég jól lejött az egész,szinte egyben.
De nem maradéktalanul.





Összességében elégedetett vagyok vele mint alaplakk nem rossz,még teljes áron sem lenne az,nyomdázáskor nagy segítség lehet a köröm körbelakkozásához,viszont mint alaplakk nem hiszem,hogy elfogom használni.
A terméket újravenném,de csak és kizárólag nyomdázáshoz!!!


A paletta a Bonrprettystore oldalán elérhető,a BBB10 kóddal kedvezmény is jár rá.









Szoktál használni lehúzható alaplakkot?

15 megjegyzés :

  1. Ez a lemez még mindig nagyon tetszik. Kicsit elhűltem, hogy ennyi ideig tart míg megszárad az alap, de tényleg könnyebb vele lehúzni a csillámos lakkot, mint a körmöt áztatni lemosóban, akár fóliásan, akár máshogy. A lehúzható alapomat most hétvégén fogom kipróbálni, de csak egynapos manikűrt tervezek vele, nem tudom még, mennyire tartós, nem mállik-e a lakk majd vagy nem fog-e felpöndörödni a széleknél.
    A mani nagyon tetszik, gyönyörű a minta alól kikandikáló alapszín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked milyen márka van?
      Nagyon lassan szárad ez tény,de szerintem egy DL tuti hamarabb megszárad :) :D
      Erre gondoltam is amikor megvettem,hogy nem fog 2 perc alatt megszáradni.Annyira ez a része engem nem zavar,sokat szoktam várni alapból lakkozáskor (ugye nyomdázás és egyéb macera ) :)
      Ez tuti nem vált fel,mert hajat mostam vele,elég erősen ragaszkodott a körmömhöz :)

      Törlés
    2. Miss Sportyt vettem, ez volt a DM-ben. Általában gyorsan lakkozok, felkenem az alapot, utána az első réteget, 1-2 perc után másodikat, öt perc türelmetlenkedés után szoktam nyomdázni, pucolás és fedőlakk, na utána hátradőlök és fél óra nyugi van, filmnézés vagy egyéb. Még szerencse, hogy ritkán kenek fel csillámos lakkot, 10 perc, te jó ég. Utána muszáj lesz SV-et használni, hogy behozzam a lemaradást. Pedig élvezem a lakkozást, na de a várakozás...
      Az mindenesetre jó, hogy nem válik le könnyen. Pálcikával szedted le vagy vakargattad? Én azt hiszem, pálcikázni fogok.

      Törlés
    3. Pálcika!!! Sohasem vakargatom a körmöm!
      Hát én a türelem embere vagyok,a munkám miatt is :) Néha sokat szöszölök egy-egy manival,közben tv-zek vagy zenét hallgatok :D

      Törlés
    4. En sem vagyok ennyire turelmes, mint te :) de ez csak lakkozasnal van igy. Az eletben egyebkent az vagyok :)
      Mi a munkad, ami miatt a turelem embere vagy? :)

      Törlés
    5. "Türelem rózsát terem" elvet követem ,és ez a munkától és sok mástól is független számomra :)

      Törlés
  2. Ezek a fehérek lassabban száradnak, a DL-nél is van különbség, a rózsaszín Expressz gyorsan szárad, a fehér tesója lassabban, viszont illatos. :) De kivártad a 3 óra időt, amíg nem lehet vízbe nyúlni, igaz Ági? Mert én sokszor nem tudom kivárni manikűrözés után ezt az időt (pl. a gyereket ki kell halászni a kádból, tuti bukta) és olyankor másnap elhagyom egy-egy körömről a komplett manikűrt. Úgyhogy emiatt ritkábban készítek csillámos manit, mint szeretnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 óra víz nélkül? Ne idegesíts :) Ez minden ilyen alapra vonatkozik?

      Törlés
    2. Mániákus kézmosó vagyok,szóval nem vártam meg a 3 órát :)
      De elég ragaszkodó volt,igaz másnap lemostam.Én minden lakkozás alá használok Opi-Chip skip-et,lehet ezért volt ragaszkodó ez is :)

      Törlés
    3. En Orly Bondert hasznalok mar evek ota lakkok ala. Mi a lehuzhato lakkokbol az ar-ertek aranyban jo lakk? Aminek nem kell hosszu perceket varni szaradaskor :) Beszereznek egyet magamnak, mert eddig meg nem volt.

      Törlés
    4. Orly-Bonder nekem is nagy kedvencem.
      Hát nem tudom,én ha vennék valami jót,az a DL lenne tutifix. :)

      Törlés
  3. Nekem OPI-ból van ilyen lehúzható alaplakkom, de elég ritkán használom mert ez is nagyon nehezen szárad és elég büdös is. :( Bár ezeket még csak-csak elviselném, de már másnap tutira leesik egy-egy körmöm úgyhogy nagyon nem tartós. Ezek szerint hogyha lakkozás után 3 óráig nem nyúlnék vízbe akkor tartósabb lenne? Erről még nem is hallottam... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem,írtam,és lakkozás után hajat mostam,és másnap ragaszkodótt a lakk ugyanúgy.....
      Ez szerencsére nem büdös :D

      Törlés
  4. Nekem a Miss Sporty van meg, de még csak gradient manikűrnél használtam arra nem, amire való. :D Én szeretek egy-egy jobban sikerült manikűrt napokig is hordani, és ezért ki sem mertem próbálni alaplakknak. Ilyen nagyon glitteres lakkokat ritkán használok, lemosáshoz eddig nekem bevált a fóliás módszer. Lehet majd rászánom magam egy próbára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos,hogy nem tartós.Én lemostam mert elég sűrűn manizok....Viszont csillámos manit nagyon ritkán hordok én is...

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!