2015. március 5., csütörtök

Piros manikűr





Sziasztok



Mennyire ferdék a lakkok a képen :D És csak most vettem észre :D

Ma napsütéses idő volt nálunk,orkán erejű széllel,borzalmas,utálom az ilyen időjárást.
A fiókomban kutatva ráakadtam egy régen elfelejtett lakkra,amit gyorsan fel is kentem.
Mellé egy sand lakkot választottam,nyomdáztam is az új Mundo de unas lakkokal,de nem akarok ennyire előre ugrani.

Az Orly-Forever crimson elég régóta megvan,kicsi és el is felejtettm,hogy létezik a fiókomban.
Nagy kár,mert szuper színe van,egy mély piros shimmer lakk,ami 3 rétegben fed.Mellé,a nem is olyan rég vásárolt,Wjcon-820-as Sugar effect lakkot kentem fel,ez egy árnyalattal sötétebb mint az Orly,valami eszméletlen szép.2 rétegben fed,a finishe nagyon érdekes,nekem tetszik.






Végre kipróbáltam a Mundo de unas lakkokat én is.A pale rose-al nyomdáztam,közben majdnem megfulladtam olyan büdös.Komolyan kegyetlen!!Viszont a fedése mindent elsöprő,gyorsan szárad ,a minta tökletesen kirajzolódik.







A Pale rose nagyon érdekes,napfényben semmi de semmi rózsaszínes beütése sincs.
Ettől független tetszik ez a manikűr,teljesen elégedett vagyok a két lakkal,a Mundo lehetne illatosabb :D



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Orly-Forever crimson 3 rétegben
Wjcon-Sugar sand 820 -2 rétegben
Mundo de unas-Pale rose
Pueen 76
Kiko top coat







kedvenc piros sand lakkot?
próbáltad már a Mundo de unas lakkokat?

9 megjegyzés :

  1. Ezzel telibe találtad a kis szivemet!

    VálaszTörlés
  2. Wow-wow! Imádom ezt a manikűrt, nagyon tetszik!
    Nálam most a saját keverésű piros holom a kedvencem, de nálam ez igen gyakran változik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Na piros holo? Az hozzám is jöhetne :)

      Törlés
  3. Ez gyönyörű, egyrészt imádom a pirosat, másrészt meg ez egy nagyon szép mani :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!