2015. március 13., péntek

Wjcon manikűr


Sziasztok

Ma egy régebbi manikűrt hoztam,most vettem észre,hogy erről a két lakkról még nem írtam,pedig befotóztam már őket.

Egyre jobban kedvelem a Wjcon-t,olcsóbb lakk ellenére nagyon szuper,tartós és millió szín körül lehet kedvünkre választani.
Tudom,hogy ez  márka otthon nincs,de soha ne mondd,hogy soha akár a jövőben nyithat egy Wjcon üzlet kis hazánkban. :) Szerintem jó ötlet lenne,nagyon szuperek ezek a lakkok.

A két lakk amit választottam,az egyik egy gel-like ami a Dolce vita kollekcióban jelent meg.A 04-es Malaga színt kentem fel,a lakk egyszerűen csodálatos.Nagy gyengém ez a fajta árnyalat.
A lakk két rétegben fed,szuper fényesre szárad.Az ecsete lapos és hosszú,elég könnyű volt vele lakkozni.
Mellé egy Sugar effect lakkot választottam,mégpedig egy pink árnyalatban,ez a lakk is remekül teljesített.





A gel-like lakkra nyomdáztam a Bonrpettystore palettával,nem győzöm ismételni,hogy nagyon szuperek az új paletták.
Eleinte a sima nyomdázást akartam hagyni,majd eszembe jutott,hogy elég ritkán használok már díszítő köveket,így kiegészítettem a manikűrt pár kővel.
Megjegyzem,hogy jó ötlet a kő,viszont pontozóval szebb lett volna a végeredmény.









Összességében nagyon kedvelem ezt a márkát,biztos újra megvenném ezt a két lakkot!

A paletta a bornprettystore oldaláról rendelhető,BBB10 kóddal 10% kedvezmény jár rá.





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Wjcon-Dolce vita-Gel-like Malaga 2 rétegben
Wjcon-Sugar effect 829
Konad fehér nyomdázólakk
Diszítő kövek
Konad top coat






neked tetszik ez a páros?






12 megjegyzés :

  1. Szépek ezek a lakkok, a gélesnek különösen tetszik a színe!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek ezek a lakkok szerintem is. A kész manikűr pedig szintén nagyon tetszik. Annyira jól mtatnak a kis kövecskék ebben a mintában. (-: A jó múltkorában én is vásároltam egy jó adagot, de valahogy mindig elmarad a használata..

    VálaszTörlés
  3. Ez igazán szép manikűr lett, tetszenek a színek és a nyomdázás is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. oh ez gyönyörű, nagyon tavaszias :)) nekem is kedvem támadt a rózsaszínhez :D

    díjat kaptál tőlem : http://lizalakkja.blogspot.hu/2015/03/the-versatile-boblogger-award.html

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szuper manikűr lett!:) A minta nagyon tetszik,főleg,hogy kövekkel is kiegészítetted!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis bájos lett. :) Szépek ezek a színek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!