2015. április 25., szombat

Csak a neon!!!


Sziasztok!



Tél vagy nyár,imádom a neon manikűröket,akkor is ha sokak szerint már nem divatos.A divatot nem követem,lakkokban is azt használok amihez kedvem van....

3 kedvenc neon lakkom van,a mai manikűrömhöz  fel is használtam őket.

Az Orly Mani mini trióban 3 mini neon lakk lapul,Glowstick egy sárga,Beach cruiser egy pink,és a Skinny dip egy kék.
Ezeket kentem fel a sminkszivacsra mégpedig a következő sorrendben: Glowstick,Beach cruiser,Skinny dip és Glowstick.
(A neon lakkok alá mindenképp kell fehér alap!)

Önmagában is szuper volt az átmenet, a Cheeky CH5 palettáról választottam rá egy mintát,szerintem így lett tökéletes az egész.







Összességében nálam idén is hódítanak a neon lakkok,akár sand akár sima krémes,mindenképp használni fogom őket,szóval neon manival nálam a jövőben is találkozhattok. :)






Felhasznált lakkok és kellékek




Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white
Sminkszivacs
Orly mini lakkok:Glowstick,Beach cruiser,Skinny dip
Konad fekete nyomdázólakk
Cheeky CH5 nyomdapaletta
Kiko top coat






kedveled a neon manikűröket?


23 megjegyzés :

  1. Nem tudtam, hogy nem divat, nekem is van neon lakkom, nyárra tartogatom őket, bár a pink már előkerült.
    Csodás az átmenet meg úgy egyben az egész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinek mi ugye....sok helyen sok fura dolgot lehet olvasni.Sokak szerint a neon mani már nem divat......
      Ettől független örülök,hogy tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  2. ez elképesztően gyönyörű lett *-* I-M-Á-D-O-M

    VálaszTörlés
  3. Ez a manikűr tetszik nekem a legjobban a közel múltban látottak közül. Nagyon látványos, kár, hogy nincs meg ez a minta nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nagy kár,én kedvelem a Cheeky palettákat...

      Törlés
  4. nagyon jól néz ki! :) egy meleg nyári napon simán viselném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. sose fogok ilyeen szép manikűrt csinálni:(

    zseni vagy mdolla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á dehogynem,ez csak gyakorlás kérdése :)

      Törlés
  6. Fúúúú... de jó lett! :) Olyan mintha körömmatrica lenne, de jó értelemben! Hihetetlenül szép. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Perdig....akkor valószínűleg könnyebb dolgom lett volna :D :D

      Törlés
  7. Őrült jók ezek a vibráló színek!

    VálaszTörlés
  8. Annyira csodás ez a manikűr,hogy már vagy 5 perce csak a képeket nézem.:) Nagyon tetszik szuper jók a színek és a minta nagyon fain hozzá. :)

    VálaszTörlés
  9. Wow :-O Nagyon szupi! Én konkrétan neonbolond vagyok, nagyon tetszik, imádom!!!! Éljen a neon :-)!!!!!!!!!!!!!!! Nit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NAAA végre valaki aki megbolondul a neon színekért!! :) Örülök,hogy tetszik a manikűr :) :)

      Törlés
  10. Nekem is ez a kedvencem az elmúlt időben. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örölök,hogy neked is tetszik. Köszönöm :) :)

      Törlés
  11. Én magamon nem annyira kedvelem a neonszíneket, de ez a manikűr nagyon tetszik! A minta is igen jó választás erre a gyönyörű átmenetre. (-:

    VálaszTörlés
  12. Úúúú! Ez veszett jó! :3 Frenetikusan néz ki. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!