2015. április 7., kedd

Double stamping



Sziasztok



Érdekes,de igaz,ma egy kék lakkoról lesz szó :D
Egyik nap beugrottam samponért az egyik közeli drogériába,mindent vettem csak sampont nem :D, ahol megakadt a szemem a Deborah Milano lakkokon.Mivel akció volt,két lakkot lehetett nagyon jó áron venni,kérdeztem  a párom melyik színt vegyem meg.Ő ezt a lakkot választotta.
A boltban megállapítottuk,hogy nagyon szép ez a szín,olyan mint a Ceylon zafír -itt a kép róla-,így megvettem,ehhez a lakkhoz egy matt fedőlakk is járt.

A lakkról annyit kell tudni,hogy az üvegen is fel van tűntetve,hogy maxi ecsete van,gél finisht ígér,szuper fényes száradás után.
Miután felkentem a lakkot,nyugodtan megebédeltem,fedőlakk nélkül is csodás fényes volt.





Majd egy dupla nyomdázás került rá,úgy érzem így lett tökéletes.
Ezzel a fajta nyomdázással próbálkoztam már,most egy chervon mintát válaszottam,vagyis kettőt.






Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Deborah Milano-40 2 rétegben
Dashica fekete nyomdázólakk
Mundo de unas-Pale rose
Mash-52
Héhé 005
Kiko top coat





kedveled a kéket?Illetve  a kék lakkokat?




8 megjegyzés :

  1. Szép nyomdával és anélkül is, az én monitoromon ez égkék. Most rajtam is hasonló van, szürkével párosítva :) Van jó pár kék lakkom, kb. 10 db, de mostanában hanyagoltam őket, nem igazán ment a téli ruhatáramhoz, de majd most előkapom őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg égkék,de ezt egyszerű lett volna leírni 😀 mi már kövekben gondolkozunk a lakkokat is ehhez hasonlítom 😁

      Törlés
    2. Tényleg égkék,de ezt egyszerű lett volna leírni 😀 mi már kövekben gondolkozunk a lakkokat is ehhez hasonlítom 😁

      Törlés
  2. rajtam is kék lakk van. :D
    nagyon tetszik az e dupla nyomdázás, szívesen látnék még többet. :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás színe van ennek a lakknak! És a mintával is nagyon tetszik, törzsi minta jut róla eszembe.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kék ez a lakk, pedig ugyebár nem mindig tetszenek a kék színek, de ez nagyon szép! Tetszik nyomdával és anélkül is, persze tagadhatatlan, hogy a különleges minta feldobja. (-:

    VálaszTörlés
  5. ...spettacolare questa nail art...piacerebbe pure a me imparare ad usare lo stamping...mai provato!!!
    ...un bacione!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!