2015. április 9., csütörtök

Kiko-Perfect gel duo-677 Milk mint





Sziasztok




Az elmúlt hetekben jelent meg a Kiko újítása,a Perfect gel duo.Mostanában nagyon nagy divat lett a gél hatású lakkok,szinte minden márka piacra dobja a saját kollekcióját,és ez alól a Kiko sem kivétel.

Eleinte nem fogott meg egy lakk sem,persze a blogger kíváncsiság erősebb ennél,így Erikával egy beszélgetés alkalmával előjött ezekről a lakkokról a szó,úgy döntöttem veszek két színt.
Az egyik a Milk mint a másik egy fuchsia,mindkét szín tökéletes lesz idén nyáron.

A kis szürke dobozban két lakk lapul (mindkettő 11ml) az egyik maga a szín a másik a hozzá tartozó fedőlakk.És minden dobozban ez van,a hozzá tartozó fedőlakkot külön nem lehet megvásárolni,kicsit kényszerítve érzem magam,természetesen anyagilag sem mindegy,de ez van,ez a kollekció így lett kitalálva.
A fedőlakk egy szürke csomagolásban lapul,nem is lehet figyelemmel kísérni,hogy mennyi fogy illetve fogyott belőle,ezt én elég negatív dolgonak tartom.
Mindegyik lakk 5 free,szuper jól pigementáltak,az ecsetük lapos és közepesen széles, a lakk közepesen sűrű,de elég könnyű volt vele dolgozni.
Az illata  tetszik,nem volt büdös,inkább kellemes,érdekes,mert azt hittem,valami írtózatosan büdös lesz :D
A lakk alá nem kell primer (mint az pl. javasolt az Everglaze lakkok alá ) sima alaplakkra kenve is legalább 7 nap tartósságot ígér.
A doboz oldalán mellékelve látunk egy ábrát,hogy mennyi idő szükséges a száradáshoz,én ezekre nem igazán szoktam adni,inkább várok többet a tökéletes (vég)eredmény miatt.

Forrás:Kikocosmetics.it




Nos,eleinte igazán szkeptikus voltam,általában rajtam egy menta lakk vagy 3 rétegben fed rendesen.Az első réteg felkenése után,már majdnem tökéletes lakkozást értem el,de foltos volt,így kellett rá még egy réteg.A dobozon mellesleg 2 réteget javasolnak.
Második réteg száradása után,nem láttam igazán fényesnek a lakkot,kicsit fénytelennek tűnt,annak ellenére,hogy ugye egy gél hatású lakkról beszélünk.
Az egészet a fedőlakk kompenzálta,így lett a manikűr teljes,és bátran állíthatom,hogy tökéletes.





Ez az árnyalat meseszép,egyik legszebb menta lakk a kollekciómban.
A lakk illetve a fedőlakk 10 perc alatt koppanósra száradt!!!!

Majd eszembe jutott,hogy mentettem egy képet,egy nagyon szép manikűrt,amit már régóta szerettem volna elkészíteni,így most adott volt a menta lakk ehhez,így megcsináltam.
A manikűr ez lenne.


Forrás:https://instagram.com/p/00xbcctovo/
Szóval miután megszáradt a Kiko menta,körömdíszítő szalag segítségével kb. a felénél elválasztottam a körmöm.


Kiválasztottam a mintát,majd vártam amíg megszárad,fedőlakkal fixálva stamping decal-t készítettem.



A díszítőszalag alatti részt kitöltöttem egy kék Kiko lakkal,és lehúztam a szalagot.



Ezidő alatt a nyomdaminta megszáradt,és óvatosan lehúztam a nyomdázópárnáról,majd a vonalra illesztettem,úgy,hogy egy minitmális részt "átlógjon" a menta lakkra.


Még mielőtt az egészet fedőlakkal fixáltam volna,a nyomdázott mintára került pár glitter,akár ez el is hagyható vagy kövekkel pótolható.
Fedőlakkal fixáltam és kész is.






Összességében elégedett vagyok az új Kiko lakkal,szuper szín,szuper fedés,tartósságról jelen esetben nem tudok nyilatkozni,mert kevés időt volt rajtam.
Az biztos,hogy 8 euro-t megér,még akkor is amikor elsőre kicsit húztam a szám miatta,talán annyi negatívuma van,hogy az ember bele van kényszerítve a fedőlakk megvásárlásába,ami mondjuk külön-külön nem elérhető. (jó kis üzletpolitika )


Bízom benne,hoyg előbb-utóbb nyit egy Kiko üzlet otthon!!!!


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-Perfect gel duo-677 Milk mint 2 rétegben
Díszítőszalag
Kiko quick dry-850 Ceruleo
Moyou london-Gothic collection-05
Konad fekete nyomdázólakk
Glitter



szereted a menta lakkokat?
illetve  a gél hatású lakkokat?




17 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett a manikűr, nagyon precíz :) Örülök, hogy egyre több a tartós lakk.
    Ennyire gyorsan fogy a hozzá tartozó fedőlakk? Nem lesz elég a színes lakkhoz? De legalább az is 11 ml.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek én is örülök,végre nem kell kétnaponta lakkozni :)
      Elvileg együtt kéne,hogy elfogyjon,de nem biztos,hogy erre van esély.Ugye a fedőlakkot egy rétegben kened fel,míg a színes lakkot két rétegben.
      Én most azt csinálom,hogy egy fedőlakkot használok ezekhez a gél lakkokhoz,ami megmarad bevetésre kerül egy másik lakkon.Egyenlőre szinte semmi sem fogyott belőle,inkább arra céloztam,hogy rossz,hogy nem átlátszó az üvege.:)

      Törlés
    2. Az engem is nagyon idegesít, ha nem átlátszó a lakkosüveg, ezért is nem használok BTGN-t. Biztos jó a fedőlakk máshoz is :)

      Törlés
    3. Ugye?????? Borzalmasan idegesítő :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín, a manikűr pedig csodálatos lett! :)
    Én nagyon kíváncsi lennék, hogy meddig bírja a körmeiden... Már az Everglaze megvásárlásán is nagyon gondolkozom, de még nem szántam rá magam mert elég húzós az ára, pláne hogyha még az alapot is "illik" megvenni hozzá. Nem tudom meddig szeretnéd megtartani ezt a lakkozást, de mindenképpen örülnék, hogyha update-elni tudnád a tesztet pár nap múlva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Az Everglaze alá nem kötelező a prep,csak ajánlott,Nailland nincs a saját márkás prep-je (ezt fészen meg is kérdeztem tőlük ),a Crystal nails 990ft,szerintem ezzel is tökéletes lehet az eredmény.
      Hát a manit már lemostam,a fuchsia rajtam volt 4 napig (még a menta előtt kentemf el)!Semmi extra kopása sem volt,én teljesen elégedett vagyok ezzel a duóval,tuti még veszek másik színt illetve színeket. :)

      Törlés
  3. csodálatos lett ez a manikűr :) :) a menta lakk is gyönyörű!
    ez normális, uv fényre kötő gél lakk? mert ha igen, akkor azért nem átlátszó az üvege, mert a napfényből áradó uv fények hatással lennének rá, így a gél lakkoknak mindig átlátszatlan az üvege :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :) ( a többit megbeszéltük privát :) )

      Törlés
  4. Nagyon szép és nőcis manikűr. A lakk tartóssága nálam nem szempont, úgyis megunom egy nap után a készített manikűröm :) Ez a minta annyira jól mutat a körmeiden, hogy ha nem gond, akkor kipróbálom majd lekerekített körmeimen is. Kíváncsi vagyok, hogy csak a szögletes körmökön látványos-e ennyire.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát igen ez elég relatív,mostanában én szeretek egy manikűrt több napig viselni :) Főleg nyáron.Kevés idő van sajnos lakkozni :( :(
      Majd lesem a blogod,kíváncsi vagyok milyen a Te manikűröd :)

      Törlés
  5. nagyon tetszik ez a szín és a manikűr is nagyon jó. :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, nagyon szép színe van ennek a menta Kiko-nak! Csodás lett a manikűröd is :)
    Egyébként ez a fedőlakk csak a Kiko lakkokhoz jó vagy más lakkokhoz is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nagyon jó a kérdés.Szerintem csak ezen a lakkon működik! De kipróbálom más lakkon is,most felkeltetted az érdeklődésem :D

      Törlés
  7. Mikor nevezhetünk "jónak" akkor egy körömlakkot? Vagy ez sokban múlik a fedőlakkon is? Nekem max 2 napig bírja a mani, de ebben az is szerepet játszik hogyha elindulok dolgozni,boltosként sokat kapazodok és a jobb kezem mindig hamar megadja magát..😑😊😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon relatív,és egyénfüggő.
      Sima körömlakkra és általában Seche Uv fedőlakkot használok,és nem kímélem a manikűrt,7 napig fent szokott lenni a Nicole by opi,Opi,akár a Kiko is,ami nem tartozik a drága lakkok közé :)
      Alaplakk alá Opi-Chip skip-et,ez egy plusz!!!!
      Erika most tesztelte az Everglaze-t,rajta 6 napig volt fent :) (angeldesign77.blogspot.com )

      Törlés
  8. Nagyon szép ez a minta és színek is szuperek! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!