2015. május 10., vasárnap

Kiko szürke gradient


Sziasztok



Mostanában nagyon kedvelem a gradient manikat,és a mai napra is ezt hoztam.
A mani manikűrhöz 3 Kiko lakkot használtam fel,és egy ismételten tesztre kapott palettával nyomdáztam rá.Az alapszín szürke,erre szerintem inkább a koponyás minták illenek-szerintem-.
A paletta nagyon szuper,ez is elég jól kihasználható,igaz a minták nagyon kötöttek.
A felirat is gradient-el készült,a többi mintát akrilfestékkel töltöttem ki.









Összességében a manikűr nem lett rossz,viszont nem lett olyan mint azt fejben elképzeltem.
A nyomdapaletta nagyon szuper,ismét csak ajánlani tudom.
A paletta INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 380 Grigio medio
Kiko 328 Grigio
Kiko 329 Grigio chiaro
Sminkszivacs
Bonrprettystore Bp-57
Mundo de unas nyomdázólakk
Konad fekete
Akrilfesték 
Kiko Top coat




Kedveled a szürke manikűröket?



12 megjegyzés :

  1. Nekem is megvan ez a paletta és idáig nem tudtam, hogy mit kezdjek vele, de a manikűrödet látva kedvet kaptam hozzá:D Szép lett!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy sikerült ötletet adnom.Hát igen,ez a paletta azért elég kötött,ugye ez nem a sima virágminta ami szinte mindenkinek tetszik.:)

      Törlés
  2. Távol áll tőlem ez a világ, de a manikűröd tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jól sikerült, nekem tetszenek a szürke manikűrök. Talán, mert ez a szín mindenhez illik, jól kombinálhtó.Kedvencem az átmenetes felirat, de a többi is jól sikerült! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Valóban,a szürkével lehet szuper manikat készíteni.Ehhez a témához inkább a szürke meg a fehér illik.

      Törlés
  4. Húúú... nagyon brutál mani. :)
    Nekem a témaválasztás nem annyira tetszik, de ettől eltekintve szuper lett. Főleg a feliratos minta nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen,ez pont az a fajta manikűr ami vagy tetszik vagy sem :) De ettől független örülök,hogy a kész manikűr tetszik.

      Törlés
  5. Nagyon szuper!!! A koponyás manikért nem vagyok annyira oda,de ez a te verziód tetszik!
    A középső ujjadon lévő átmenetes minta csodásan mutat.:)

    VálaszTörlés
  6. De baromi jól néz ki! Az átmenetek is csodaszépek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon vagány! Nekem is megvan eza lemez és a múlt héten használtam. :D Annyira jók rajta a minták!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!