2015. május 29., péntek

Lovely Pastel pepper


Sziasztok!!


A Lovely Pastel pepper lakkról semmiképp sem akartam lemaradni,hozzá Erika segítségével jutottam.

Én személy szerint,óckodok ezektől a telibeszórt glitteres lakkoktól,már attól feláll a szőr a hátamon (ami nincs),hogy ha ránézek :D
Félek a lemosásától,hogy mindehova glitter kerül majd....És mégiscsak kellett belőle nekem 2 üveggel :)

Így első körben ezt a lakkot két ujjamra kentem fel,a többire egy nagyon hasonló színű krémes Kiko lakk került.

A lakkról annyit,hogy narancssárga alapszínben millió fekete glitter van.A lakk elég csalóka,mert az üvegben inkább korallos a színe,felkenve már narancsosabb.A lakk 2 rétegben fed, elég hamar megszáradt,félmattra.Az érdességét fedőlakkal lehet korrigálni.A glittereket nem kell az üvegből kipecázni,szerencsére elég kerül az ecsetre,majd a körömre is.
Ebbe a kollekcióba tartozik még egy világoskék 'mákos' lakk mint amit ma mutatok be,egy fehér matt és neon lakkok.
Mellé a Kiko Quick dry lakkja került,804 Corallo,ami előben sokkal inkább hasonlít a Lovely lakkhoz.






A Kiko lakkra került a nyomdázott minta.Valamiért nekem tollak jutottak eszembe,így egy színesebb mintát készítettem,természetesen hű maradtam az alapszínhez.





A paletta INNEN megrendelhető,BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá .
A Lovely lakk lemosása nem volt tragédia,a glitterek kerültek az ujjaimra is,de kézmosás után eltűntek.
Akinek tetszik ez a lakk,annak ajánlom,nyárra tökéletes választás lehet-persze ha kedvelitek az ilyan színt :)




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko Quick dry 804 Corallo 2 rétegben
Lovely Paster pepper 2 rétegben
Bornprettystore Bp-69
Konad fekete nyomdázólakk
Színes lakkok
Kiko top coat





Neked megvan ez a Lovely lakk?Tetszik az ilyen jellegű manikűr?





7 megjegyzés :

  1. De gyönyörű ez a tollas nyári minta! Ihletet adtál, ma én is lakkozni fogok :) A glitteres lakk inkább csak máson tetszik, azt hiszem, lecsengett a glitteres korszakom. Pedig a színe szép, nagyon kívánom a sárgát és narancsot a körmeimre! (Meg az élénkzöldet.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D
      Nekem még mindig tetszenek ez a fajta lakkok,van akinek meg a neon az 'uncsi', én még azt is imádom :D
      Persze,ilyen korszakok nekem is vannak,nekem a glitteres lehet most jött el ( ?! ) :) :D

      Törlés
  2. Nem annyira színem a narancs, de ebben a manikűrben tetszik, nagyon bejövős ez a nyomdaminta!

    VálaszTörlés
  3. Én is Szilvi véleményén vagyok, nem hordom sokszor a narancsot, de ez a manikűr nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik azért :)

      Törlés
  4. Még most jutottam oda, hogy írjak - szembetegség, táppénz.... -, de nagyon tetszik ez a manikűr!! Főleg a nyomdázott minta, egyszerűen csodás. (-: A Lovely lakkon gondolkodtam, de végül csak a kék jött velem haza.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!