2015. május 1., péntek

Meseszerű manikűr


Sziasztok!!!


Mikor megérkeztek a paletták tesztelésre a Bornprettystore oldalról,elsőnek ezt a lemezt szerettem volna kipróbálni,amit majd a poszt végén láthattok is.

Egy meseszerű manikűr jutott az eszembe,nappal és éjjel,nyár és tél (?),Bambi és egy kislány.
A hüvelyk mutató és a középső ujjamra "nappali" rész ( természetesen gradient formájában ),a mutató ujjamra került Bambi és egy napocska,a középső ujjamra pár madár és egy fél fa,amit kézzel festettem. A gyűrűs és a kis ujjamra kerültek az "éjjeli" rész (gradient itt is ), a gyűrűs ujjamra a fa másik fele,pár csillag,a kisujjamra  a kislány aki keresi Bambit :D
Ez az én verzióm......én ezt látom a manikűrben :)











Nekem ebben a hónapban ez a kedvenc manikűröm,elég jól sikerült.Ti hogy gondoljátok?

A Bornprettystore paletta BP-59-et tesztelésre kaptam,természetesen nem befolyásolta a véleményem.
A paletta ITT megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-482 Mandarino
Kiko-355 Giallo canarino
Kiko-279 Giallo
China Glaze-Metro pollen-tin
Kiko-525 Azzurro pastello metallico
Kiko-339 Fiordalsio
Kiko-386 Azzurro pastello
Kiko-384 Blu genziana
Sminkszivacs
Bp-59
Moyou London-Kitty collection 11
Nailz Craze NC02
Konad fekete,fehér nyomdázólakk
Akrilfesték
Kiko top coat





like or not?? :)






21 megjegyzés :

  1. Már instán is nagyon tetszett! Szuper jó kis mani és a története is tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, és a kis történet is hozzá. (-: Sajnos én kézzel még ügyetlenebb vagyok, mint a nyomdával. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Hát a nyomdázás hozzám is közelebb áll :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  4. Atyaég, mindent kézzel festettél, amihez nincsen nyomdalemez bemutatva? Gyönyörű lett! Gyakrabban kellene kézzel festegetned és milyen jó már az ötlet is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Hát csak a fét készítettem kézzel :D A többit nyomdáztam :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!