2015. május 20., szerda

Nem csak egy fekete....


Sziasztok!



Rendeszeres olvasóim tudják,hogy imádom a fekete körmöket,mindenkor és mindenhol.
Hazautazásom előtt készítettem el ezt a manikűrt,imádtam viselni.

Az alaplakk a China glaze-Liquid leather,egy fekete 2 réteges lakk.Nem mondanám,hogy kedvenc fekete lakkom,nekem elég folyós,már régi is szegény (csak a fele van már meg),így a száradásával nem vagyok elégedett.
Majd sminkszivaccsal felvittem a 3 lakkot (ismét egy gradient),ami a Liquid leather mellett a Lubu heels és a Ruby pumps-t.
A Lubu heels egy fekete alapszínű,piros csillámos lakk,önmagában itt volt látható, a Ruby pumps pedig itt.

A középső és a gyűrűs ujjamra nyomdáztam a Laura Clauvi-Gold lakkjával,a gyűrűs ujjamon a minta kicsit hiányos lett,de ezt a kapkodásomnak tudom be.










Szerintem a 3 lakk igencsak összhangban van,az jutott eszembe,hogy a Lubu heels a Ruby pumps és egy fekete lakk mixe....De lehet nem így van,csak ez a  hatás jött át nekem.
Lényegében a színválasztás jó volt,a minta is passzol hozzá,talán a Ruby pumps-ból kellett volna egy icipicit több a körömvégre.

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China glaze-Liquid leather,Lubu heels,Ruby pumps
Sminszivacs
Laura Clauvi-Gold
M98 (fake Konad paletta)
Kiko top coat




Like or not?



10 megjegyzés :

  1. Hűűű, hát én erre mintát sem tennék, annyira gyönyörű lett az átmenet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát nálam a mani minta nélkül....... :D

      Törlés
  2. Oh te jó ég mennyire szép lett a körmöd. Minden egybe nagyon jó- a minták,a színek... *-* A feketével meg egyetértek teljesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Gondoltam,szerintem mi nagyon egy stílus vagyunk :)

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon szép lett! Persze az igaz, hogy én is kedvelem a feketét, évszaktól függetlenül, bármikor. :D Az átmenet gyönyörű, tényleg jó lett volna még nyomdázás nélkül is, de a minta szépen feldobja. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ezt is tudtam.De örülök,hogy neked is tetszik.Köszi :)

      Törlés
  4. Whao! :) Nagyon boszorkányos hangulatú! ;) Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott a pont :) Szuper,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  5. Gyönyörű átmenet! Csodás ez a manid is!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ismét egy újabb manikűr, ami megmelengette sötét szívem :) Csak egy szó jutott eszembe: kell! És a fekete tökéletes színválasztás - mindenkorra. :)
    Darkness

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!