2015. május 19., kedd

Pin-up manikűr


Sziasztok!

Tegnap laza délelőttöm volt,az asztalomnál ülve szürcsölgettem a reggeli ébresztő kávém,és azon gondolkoztam,hogy 2 hét lakkmentes időszak után,milyen legyen a manikűröm.
Akkor valamiért beugrott egy Pin-up jellegű,amihez segítőket kerestem.
Mire elfogyott a már kihűlt kávém,a lakkokat és a nyomdapalettákat elővarázsolva felkentem az alaplakkot.
A pin-up manihoz szükség van piros és fehér lakkra,egy cseresznye mintára-inkább több kell mint egy- pöttyökre-de lehet csíkos is-.A két alapszín a piros és a fehér mindig és mindenkor szükséges,különben csúfosan megbukik a pin-up manikűrünk.

A választott fehér lakkom a Lovely Matt white lakkja,ami nagyon hajaz egy hibajavítóra.
3 rétegben kentem fel,de csak is azért mert kicsit béna voltam,és a 2 réteg csíkos maradt.A lakk elég jó,gyorsan szárad,kicsit így matt változatban "gagyi" hatása lehet,de fedőlakkal szépen kompenzálható (meg nyomdázással is).
A piros lakk az Orly-Star spangled amire azt mondják,hogy China Glaze-Ruby pumps dupe.Van benne valami,nekem az Orly egy icipicit jobban tetszik,sokkal jobb és szebb a fénye illetve  a fedése.




A fehér részre nyomdáztam rengeteg cserszenyét,mind külön,egyesével,nail stamping decals-ként helyeztem fel őket a körmeimre....Kicsit időigényes volt az egész,de megérte a szenvedést.
Egyedül a gyűrűsujjmra nyomdáztam egy csíkos mintát,szerintem e helyett lehetett volna pöttyöst választani.








Összességében nekem ez a fajta manikűrt tetszik,cuki,simán hordható a mindennapokban,talán a csersznye része miatt nem készíteném el újra.....De ki tudja..... :D


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Lovely Matt white 3 rétegben
Orly-Star spangled 2 rétegben
Gals GA16
Konad M60
Konad piros,zöld,fekete nyomdázólakk
Kiko top coat




tetszik a mai pin-up manikűr?



24 megjegyzés :

  1. Nekem pont a cseresznye miatt tetszik nagyon! Az Orlynak is csodaszép színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Az Orly tényleg nagyon szép,szerintem majd feltűnik önálló maniban is :)

      Törlés
  2. Ó, hát nagyon tetszenek ezek a cseresznyék. :)

    VálaszTörlés
  3. Aztabetyármindenitdejólett!!!! :D
    A cseresznyék csodaszépek, nekem is azok tetszenek a legjobban. De persze összességében is gyönyörű ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik. :) Így már megérte a vele való szenvedést :)

      Törlés
  4. Imádom ezt a stílust! Főleg a cserkók tetszenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cserkó :D Ez nagyon nagy :D Szuper,hogy neked is tetzsik.Köszömöm :)

      Törlés
  5. Jó kis vidám manikűr lett belőle. Nekem tetszik ez a stílus, még nem próbálkoztam vele, de semmi sem lehetetlen. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt az ideje?! :) Örülök,hogy neked is tetszik a kész mani.Köszönöm :)

      Törlés
  6. Nagyon dögös ez az Orly és jól is áll Neked! :) Még nem készítettem ilyesmit manit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett az összhatás -de nekem a piros önmagában is nagyon tetszik (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :) De szuper,hogy tetszik az egész manikűr :)

      Törlés
  8. Gyönyörű színe van az Orly lakknak*-* Szép mani lett:)

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett, mint mindig! :)
    AZ az Orly lakk gyönyörűséges, de a cserik is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm. 'Mint mindig' kicsit túlzás.....De örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  10. Tök jó lett, most már szívesen ennék cseresznyét :)

    VálaszTörlés
  11. Igazi Pin-up mani!:) Nagyon tetszik szuper jó lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!