2015. május 27., szerda

Retro feeling


Sziasztok!!!


A manikűr elkészítésébe,este 23kor vetettem bele magam.Az ötlet nem tudom honnan jött,hogy nekem akkor és abban a pillanatban el kell kezdenem kitölteni a köröket mindenféle színnel..majd....
elmentem aludni :D
A viccelt félretéve a manikűrt másnap fejeztem be,elég sok időt vett igénybe az egész procedúra.
Nos,próbáltam úgy megcsinálni,hogy ilyen gradient jellegűek legyenek a kis körök,de a végén ráuntam és a barnás már nem jött össze,vagyis nem akart összejönni,sok volt az egész,és már jojóztak a szemeim :)
Én személy szerint szeretem az ilyen macerás manikat,akkor is, ha sok a szöszmösz vele,de megéri mindenképp,a látvány és a végeredmény kárpótol.
Nem lett tökéletes,itt-ott hiányzik a lakkból,vagy épp mellécsúszott a kitöltésnél az ecset,de ez csak a közelebbi képeken szembetűnő.

Próbáltam inkább nyáriasabb,vidámabb színeket belcsempészni a manikűrbe,nekem a pink illetve a naracs rész tetszik a legjobban.
Ha nem bánjátok a kitöltéshez használt 20-30 lakk nevét nem fogom felsorolni,már nem is emlékszem miylen lakkokat használtam,felirni nem igazán volt kedvem :)











A paletta a Bornprettystore oldalról való,INNEN ,nagyon szuper a paletta,csak ajánlani tudom.
A BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá!





neked tetszik az ilyen jellegű manikűr?


20 megjegyzés :

  1. nagyon szuper lett :) igen tetszetős, bár nekem nem biztos, hogy lett volna türelmem hozzá :D de talán egyszer ha nagyon unatkozok ami azért elő fordul mostanában :D kipróbálom, bár nincs meg ez a lemez, de lehet ha majd lesz rá lehetőségem megrendelem, mert tetszenek a mintái :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A lemezt ajnálom,még akkor is,ha pont nem ezt a manikűrt akarod megcsinálni :)

      Törlés
  2. Nagyon jó! És mennyi munka van mögötte...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát,nem volt gyerekjáték,de örülök,hogy tetszik :3

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki, igazi vidám színpompás manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Hű! Nem is tudom erre mit lehet mondani... Nagyon szuper, de ezt a kifejezést még emeld köbre és szorozd végtelennel. Kétszer. :D

    VálaszTörlés
  5. Szuper jó lett, nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  6. Egyik kedvencem az elmúlt időkből! <3

    VálaszTörlés
  7. Ez egyszerűen mesés lett, nagyon szép! ♥ Azért látszik ám rajta az a rengeteg munka, sajnos én idegfrászt kapok ezektől, pedig tényleg megéri, hogy aztán az ember naphoszat csak a körmeit nézegesse. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Már a végén én is frászt kaptam :D Ez ilyen két napos munka volt......Mondjuk sajnos sajnáltam lemosni....

      Törlés
  8. Csodálatos lett! Nem kis munka van benne ez látszik is rajta! Nagyon nagy türelmet és pontosságot igényel,de megérte! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Ez bámulatos, még jó, hogy van ez a blog és meg lehet őrizni a műalkotást legalább képen!

    VálaszTörlés
  10. Szupi lett! Jók ezek az átmenetek. :) Én is pont most használtam ezt a mintát, csak elütő színekkel. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!