2015. május 8., péntek

Rimmel-Velvet matte 016 Purple opulence és Kiko 378



Sziasztok



Egy nem is olyan régi drogériás garázdálkozdás során került hozzám a Rimmel Velvet matte lakkja.
A lakk egy kosárban volt,1 euro-s lakkok között,ebből a szeriából csak 2db volt már,így elhoztam mind a kettőt.
Sokat tologattam az asztalomon,általában nagyon szekptikus vagyok a matt lakkokkal,az elvárásom nagy,viszont sokszor bennem vagy,nem fed rendesen,vagy épp csíkos marad,illetve egyenetlen lesz a felülete.
Én az utóbbi időben nagyon rákaptam a matt körömlakkokra,horadni sokáig nem szoktam,mert egy idő után fényes lesz,de a néhány napos szolgálatra igencsak megfelelnek.
Aztán egyik este úgy voltam vele,hogy felkenem,gondoltam ha a kisujjamon már elvérzik,hagyom.
Nagyon meglepődtem,hogy a lakk mennyire szépen terül,és a száradása elég lassú,így van ideje szép egyenletes réteget képeznie a körmökön,így felekntem még 3 másik körmömre.
Mellé választottam egy újonnan vásárolt Kiko lakkot, a 378 Light plum-ot, nagyon szép árnyalat,2 rétegben fed.



Nyomdázni a Kiko lakkra nyomdáztam,a Laura Clauvi-Purple nyomdázólakkjával,a paletta a BP-56 volt.






Nos,összességében a Rimmel lakkal nagyon elégedett vagyok,ahogy a Bornprettystore palettával is,a Kiko lakkot szeretném majd egy önálló manikűrben is kipróbálni.

A paletta INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal kedvezmény is jár rá,az ingyenes szállítás mellé.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel-Velvet matte 016 Purple opulence 2 rétegben
Kiko 378-Light plum 2 rétegben
Laura Clauvi-Purple
Bornprettystore-Bp-56
Kiko top coat




Neked megvan a Rimmel lakkja?
Illetve kedveled a matt körömlakkokat?




13 megjegyzés :

  1. A Kikonak csodaszép a színe, rózsaszínes lila! A minta is tetszik. A matt lakkokat nem szeretem, főleg azért, mert rajtam nem tartós semmilyen lakk fedő nélkül. Tetszik ez a lemez, nemrég rendeltem BPS lemezeket, alig várom, hogy ideérjenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Hát igen,ezek nem azok a tartósabb lakkok sajnos.Mondjuk én matt lakkot akkor szoktam felkenni,amikor mondjuk 1-2 nap múlva tutira tudom,hogy lemosom.
      Az új born lemezek nagyon jók,majd meglátod. :) Amúgy melyikeket választottad?

      Törlés
    2. Hú, nem tudom, hogy újak-e vagy régiek, az év elején rendeltekkel is meg vagyok elégedve. Láttam párat 1,49-ért, meg mindent, ami virágos volt és tetszett, megvettem, valami 7 darabot, nem sokat, meg nyomdázót meg díszítőszalagot, adagolósat. Ha látom nálad ezeket, úgyis szólok, hogy megvan nekem is :)

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörű a színe mindkettőnek, perfekt az összhang és a mani is! Úgy szeretem a blogod Ági! Még ha nem is mindig van erőm kommentelni! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a manikűr. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos! :D n nagyon nagy lilakedvelő vagyok ugyebár, de nagyon jól el lett találva. A Rimmel lakkoknak az ecsetét kedvelem nagyon. Ha azt használok, a körömágynál szinte tökéletes a lakkozás, mert sajnos a vékony ecsetekkel elég ügyetlen vagyok jobb kézzel.. A márkától nincs matt lakkom, de ez tényleg nagyon szép, de a Kiko is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen tudom :D Én is nagyon kedvelem a Rimmel ecseteket,mert tényleg szinte tökéletesen lehet vele lakkozni :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a mani!:) Jól illenek a lakkok egymáshoz és a minta nagyon jól kiemeli a kiko szép lila árnyalatát.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!