2015. június 1., hétfő

China Glaze-Everglaze-Faux your love-TESZT


Sziasztok!


Amikor megjelentek az Everglaze lakkok,nem igazán hoztak lázba.Úgy voltam vele,hogy nekem tökre jó a Seche Vite Uv top coat,azzal szinte minden manikűröm tartós.....Mivel blogger vagyok,és kíváncsi,nem kellett sokat fűznöm magam,hogy beszerezzek belőlük.

Az Everglaze lakkok,14 ml-es kiszerelésben kaphatóak,az üvegük formatervezett,nekem sokkal jobban tetszik ez,mint a sima China glaze lakkok üvegei.14ml elég sokáig elég lesz,a színválaszték nagy,áruk sem vészes.Az ecsete lapos,hosszúkás,jól lehet vele dolgozni.

Az Everglaze lakkok alá nem kell semmiféle alaplakk,ajánlott  a Nail prep használata,de nem kötelező (van Everglaze Nail prep,ami hjajj de nem kapható a Naillandnál )ezzel még tartósabb lesz a  manikűr.Én vettem Crystal nails Nail perp-et,ezt kentem fel (azt hozzáteszem,egyik nap láttam Youtube-on egy Everglaze videot,a saját márkás prep ott teljesen más volt mint ez,vagyis beszívódott a körömbe,de egy nagyon vékony réteget is képzett a köröm felületén.).
Számomra kicsit zavaró,furcsa volt alaplakk nélkül felkenni ezt a lakkot,nagyon féltem,hogy befogja majd a körmöm.
Az Everglaze lakkok fölé kell az Everglaze Top coat,aminek egy hátránya van: az üveg full fekete,ergo nem látod mennyi van benne.
Ez a fedőlakk nagyon hasonló a Seche vite fedőlakkhoz,de mégsem az,az minden lakkal kompatibilis,kétlem,hogy az Everglaze top coat az lenne... (án más lakk fölé nem szívesen használnám )
A fedőlakk nagyon gyorsan fényesre szárad!

Az első áldozatom a Faux you love volt,amit Erikától kaptam.A lakk egy cukorkapink,lámpa fénye alatt igazán korallos,nekem nagyon tetszik ez a fajta szín.
A lakk 3 rétegben fedett,száradása nem volt a leggyorsabb,inkább elfogadható.A mutató és a hüvelyk ujjamra nyomdáztam egy virág formát,a Mundo de unas sárga lakkjával,amit a fedőlakk nem is kent el.

A képekre most vízjel sem került,nem mókoltam,nem piszkáltam,nem retusáltam őket.








A lakkot hétfőn délelőtt kentem fel,és szombaton délután mostam le,mert már nem bírtam.Egész héten nézegettem,hogy kopik-e,így elég hamar ráuntam.
Instagram-ra (@mdollasnails) lelkesen posztoltam pár képet a manikűrről,igaz értelme különösebben nem volt,mert a manikűr szombatig szinte tökéletesen maradt.
A jobb kezemen két helyen javítottam,az egyik körömöm le is tört,ezért kellett javítani,bal kézzel nem tudok tökéletesen lakkozni,én ennek tudom be,hogy pár ujjamra kisebb korrigálásra szorult.
A manikűr nem kíméltem,minden házimunkát kesztyű nélkül végeztem el,még a padlót is súroltam,hogy erős hatás érje,dolgoztam is (ékszereket kesztyűben tisztítottam ).

És a képek szombat délutánról,a lemosás előtti állapotrólű:







Lemosás után:





Pro:

  1. 14ml 2000ft,szerintem abszolút megéri az árát
  2. rengeteg szín közül lehet választani
  3. lemosás után sem fogta be a körmöt


Contro:
  1.  Sajnálom,hogy Nailland nincs a hozzá tartózó Nail prep
  2.  Full fekete Top coat üveg nem igazán tetszik
  3. Icipicit kiszárította a körmöm




A lakk nekem nagyon tetszik,nyaraláskor igazán aktuális lehet!
Én személy szerint szeretek néha sokáig viselni egy manikűrt ( ami több mint 3 napot jelent),vagy mondjuk egy eseményre,így mindenképp erre a márkára esne a választásom.
Szóval a triot szívből ajánlom!!! azoknak,akik tartósabb manit szeretnének.




neked tetszik az Everglaze? Kipróbálnád valamelyik lakkot?







13 megjegyzés :

  1. Szép a mani, de annyira megszoktam, hogy kétnaponta lakkozok, kicsit kikapcsolódás is, hogy zavarna, ha elmaradna a "szertartás". Persze valaki meg biztos arra megy, hogy egy hétig viselje a manikűrt és ne kelljen vele foglalkozni, na annak tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó neked,hogy van rá időd :D Sajnos nekem nem mindig van időm/kedvem 2-3 naponta újra lakkozni....:(

      Törlés
    2. Hát ha ennyi időm sem lenne magamra, szerintem felkötném magam. Reggel hattól este 11-ig belefér, bár vannak napok, amikor örülök, hogy 5. napon is viselhető a manim és nem kell vele foglalkozni.

      Törlés
    3. Naaaaa.Itt azért én még nem tartok :D

      Törlés
  2. Én is a gyakori lakkozás híve vagyok, úgyhogy legalább ezektől a lakkoktól megmenekülök :) A színe nagyon szép és valóban jól bírja a teszted szerint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,nagyon szuper volt rajtam.Hát,én is szeretek sűrűn lakkozni,de sajnos kevés az időm,illetve este már hulla vagyok,akkor nincs kedvem....

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van! Már Erikánál is láttam, akkor is tetszett az eredmény, de nekem teljesen felesleges lenne: nem bírk egy hétig egy lakkozással létezni. Múlt héten 4 napig ugyanaz volt a manikűröm, mert utaztam és nem volt időm/lehetőségem átlakkozni, a végén már minden bajom volt, alig vártam, hogy lemoshassam végre (pedig amúgy tetszett a lakkozás).
    Szóval ez a cucc nem nekem való, de aki csak hetente egyszer akar lakkozni, annak tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nála láttam a meggyőző tesztet :)
      Igen,ez inkább a lusta lakkozóknak való :D Néha én is az vagyok :D Szóval néha nekem pont jól jön :)

      Törlés
  4. Én legtöbbször hetente lakkozom, nekem talán jó választás volna. Hétvégén pihentetek, úgyis itthon vagyok, csak ha olyan helyre megyek fontos. Nyaralásra nagyon jól jöhet, olykor pl homoklakkot viszek magammal, azzal nincs sok baj, és díszítés nélkül is tetszik.
    A manikűr szép, nekem is tetszik ez a szín, szép nyárias. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez abszolút nyári szín :) Olyan sok szín van,hogy alig lehet választani.
      Nyáron pont jó szerintem ,egy órát áztattam a kezem a furdővízben,és fel sem vált....

      Törlés
  5. Nagyon szívesen kipróbálnám. :)
    Nekem sem tetszik ez a fekete fedőlakkos üveg. Ezt akkor ugye nem kell lámpázni? :)
    A színek is egész szépek. :) Nekem néha jól jönne egy ilyen sokáig tartó manikűr (pl. most is). A kopás pedig nem vészes, a legtöbb lakk ezt már a 2. vagy 3. nap produkálja. :) Engem meggyőztél, de a vásárlással addig várok még, amíg el nem fogy a SV-m (legalább az egyik üveg.. :D). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem kell lámpázni!
      Én ajánlom ezt,de csak nail prep-el,szerintem így lesz igazán tartós (én hiszek a gyártónak,hogy ajánlja) :)
      Ha kipróbálod,kíváncsi lesz a véleményedre :)

      Törlés
    2. Nagyon jó hír, hogy nem kell lámpázni, mert nincs lámpám.. :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!