2015. június 19., péntek

Colour Alike-574



Sziasztok!!!




Colour Alike Spring 'n' summer lakkjai közül,alig akadt olyan,ami nem tetszett,viszont így is csak két lakkal lettem gazdagabb-egyenlőre.Választásom a mai napra az 574-es,ami az oldal leírása szerint egy : világos pink shimmer,holo pigmentált lakk.

Bevallom,amikor lakkoztam,a fényviszony miatt ezt a lakkot, én,világos lilának láttam.Így pechemre,felkentem mellé egy világos lila krémes lakkot.
Amúgy a képeken elég jól festenek egymás mellett,sőt a nyomdaminta is lilás lett.....A poszt végén,majd eldöntitek Ti,hogy nektek tetszik vagy sem.


A Colour Alike lakk ismét hozta a formáját,valóban vagyon szépre sikerült az 574-es lakk,2 rétegben fed,és a rágógumi illat minden kis hibáért kárpótolt.
A lakkot az eredeti oladlaról,vagy a Naillandtól rendelhetitek meg,én ajánlom ezt annak,aki kedveli az ilyen színű és jellegű lakkokat nyáron.

Mellé a választott lila lakk a Butter London-Molly-Coddled,egy nagyon világos levedula lila,csodás lakk,sajnos őt is keveset használom...





A Butter London lakkra került a nyomdázás,a mintát egy színesebb lila lakkal töltöttem ki.








A nyomadpalettát INNEN tudjátok megrendelni,a szokásos BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Colour Alike 574 két rétegben
Butter London-Molly-Coddled két rétegben
Bornprettystore BP-L 004
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko Quick dry Mirtillo a mintához
Kiko top coat





nos,neked tetszik ez a manikűr? :)

23 megjegyzés :

  1. Jól néz ki, elsőre tényleg lilás ez a lakk, meg másodikra is :) de azért van benne kis rózsaszín. Ez a lemez nekem is megvan, pont ezzel a mintával csináltam az első nyomdázós matricámat, csak még a közöket is kifestettem :) Nagyon szép mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sajnos természetes fénynél igencsak pink a lakk :D
      Amúgy tényleg jó ez a paletta,2 minta kivételével mind tetszik.Te milyen lakkra használtad,és milyen színnel töltötted ki a mintát? :)

      Törlés
    2. A Nureyev volt az alap, ami neked a gyűrűsujjadon a sötét rész, a közepe pink Moyra holo volt, a kis rész meg CA Sinner Lady. Első próbálkozásnak jó volt :)

      Törlés
    3. Ami a te mintádtól balra van, azt is sokat használom, ill. az alsó sor balról a 2. mintáját is.

      Törlés
    4. wow tuti nagyon szép lehetett.A holos megoldások mindig nagyon szépek,a Nureyev jó alapszínnek,mellé pont jó kis színeket válogattál össze :)

      Törlés
    5. alsó sor balról a második minta az egyik kedvencem a palettáról,meg az alsó sor,jobbról a második,ezt már használtam is :)

      Törlés
    6. Az is csinos. Ráadásul én a pacák miatt vettem meg és azokat még nem is használtam.

      Törlés
    7. Én is ezért vettem meg :D Láttam a moyounál egy pacás palettát,majd felbukkant ez :D
      Én már kigondoltam vele kétféle manit,az egyik fekete alapon a pacák (fehér) és rá az Opi Sheer tzints,vagy színes pacák pink alapon :)

      Törlés
    8. Mindkettő jól hangzik, én is színesben gondolkodtam :)

      Törlés
    9. Hát még neon lenne a másik :D De nincs neon nyomdázó lakkom....

      Törlés
  2. Szép manikűr, mint mindig. :) Tetszenek ezek a "matricás" megoldások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi :)
      Stamping decal nekem is nagy kedvencem,szinte már csak ilyen jelelgű manikűrökben gondolkozok :D

      Törlés
  3. üvegben tényleg lilásabb, de felkenve inkább rózsaszínes árnyalata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? A kis csalóka :) Napfényben láttam már,hogy rózsaszín...Hát legközelebb muszáj lesz utána olvasnom egy lakknak :)

      Törlés
  4. nagyon szép mind a két lakk, a mani is szép lett, én üvegben lilásnak látom, de felkenve már látom benne a rózsaszínes árnyalatot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik.
      :)

      Törlés
  5. Gyönyörű mani lett, mint mindig :)
    Nekem is megvan ez a lila holo, de én inkább lilának látom a körmeimen, mint rózsaszínnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nagyon érdekes színe van az biztos :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  7. Szépek a lakkok! De nekem főleg a kész manikűr tetszik, mint afféle lila fannak. :D És ennek megfelelően nekem a krémes lakk jobban tetszik, de az üvege is annyira nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm
      Ugye? Szerintem is nagyon szépek a Butter London lakkok üvegei.És a kupakon még egy holló is látható :)

      Törlés
  8. Hát, ez megint nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!