2015. június 3., szerda

CSI:Helyszínelők



Sziasztok!!!!


Kedveled a helyszínelők sorozatot?Akkor ezt a manikűrt neked találták ki :) :D
Én nagyon kedvelem illetve kedveletem ezt a sorozatot,szinte az összes részt láttam,legyen az Miami,Nyc.
Egyik kedvenc szereplőm Adam Rodriguez, jó a srác,megérne egy ajtócsapkodást :) :D
Én amúgy nagy thriller,horror fan vagyok,a nagybátyám bűnügyi helyszínelő volt,sokáig érdekelt is ez a szakma.Régebben meggyőződésem volt,hogy én is az leszek,aztán az élet tengere más felé sodort...

A manikűr egyszerű lett,de a lényeget magába foglalja.
A hüvelyk,mutató és kisujjamra egy sárga átmenetet készítettem,és erre került a jelképes CSI szalag,amivel lezárták a területet.


A középső ujjamra egy 'vértócsa' a gyűrűsre pedig egy 'véres' kézlenyomat,amiket egy fehér alapra kentem fel.Az egészet lehetett volna az egekig fokozni,de nem szerettem volna,ha túl sok lenne a véres jelent :D











A Bornprettystore paletta nagyon szuper,mellesleg a Mash és a Bundle monster is az.
A Bornprettys rendelésre a BBB10 kóddal kedvezmény is jár,az ingyenes posta mellé.




Nekem tetszett ez a manikűr,benne volt minden,ami a sorozatra jellemző :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 368 Arancio bruciato
Kiko 482 Tangerina
Astor sárga lakk
Sminkszivacs
Bundle monster Bm-416
Mash-69
Bornprettystore BP-66
Zoya-Purity
Konad piros,fekete nyomdázólakk
Kiko top coat







kedveled ezt a sorozatot?


24 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper kis manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Juj de jó lett! Én is imádom ezt a sorozatot és nagyon passzol hozzá:D

    VálaszTörlés
  3. Ááá, visítok, annyira jó lett ez a manikűr! :DDD
    Adam pedig nálam is a hellósziamizu kategória :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én,hogy jó pasi Adam :D :D
      Szuper,hogy neked is tetszik a manim.Köszi Reni :)

      Törlés
  4. Én a CSI sorozatból csak a Miami-félét szeretem. :) Nagyon tetszik a manikűr. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A Miami tényleg jó,nálunk msot pont ennek az ismétlése fut a tv-ben :)

      Törlés
  5. Nagyon jó és ötletes ez a manikűr! :)
    Én is nagyon szerettem régebben a sorozatot, bár nem mindegyiket, inkább az eredeti Las Vegas-ban játszódót és a Miami változatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nekem is volt pár olyan rész,ami nem nyerte el a tetszésem...

      Törlés
  6. Nem bírok ilyen sorozatot megnézni, apám is volt bűnügyi helyszínelő, ill. egy kolléganőm férje. A családban számos hivatásos van. Hát annyira nem vidám egy csúnya vízihullát helyszínelni vagy akasztott embert, kolléganő férje pl. mondta, mennyire megviselte, amikor gyerekhez kellett kimenni, nekik is van 3. Banális dolgok vannak, pl. nokedlitől megfulladt gyerek, hát a saját sem ehetett egy ideig nokedlit. Mikor párom mondta, hogy túlóra van, mert valaki keresnek az erdőben, hát izgultam eléggé.

    A nyomozós sorozatokat viszont imádom, a Nyomtalanul ill. A mentalista egyik kedvencem.

    A manikűr szép, profi munka, és már egész hosszúak a körmeid!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fu persze,erre is születni kell.Én pl. sebész nem lennék,meg az ilyen operációkat nagyon nem bírom....

      A mani régebben készült,de lemaradt a bejegyzésből :D Itt még szépek voltak a kömeim :'(
      De szuper,hogy tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  7. A két fehér körmödön a minta nagyon ott van! :-) A nyomozós sorozatokat jobban szeretem, de ezekből is egész sokat láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat sem vetem meg :)
      Örülök,hogy tetszik a mani,köszönöm:)

      Törlés
  8. Nagyon jól sikerült! (-: Igaz, a sorozatot nem követem figyelemmel, viszont horrorból minden jöhet. Pszichohorror, belezős vérhorror.. Bár utóbbit kissé meguntam. Az ötlet és a színek szuperek, akár Halloweenre is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csalódtam,hogy horror fan vagy :D Van kedvenced??? Ha igen,melyik film az?

      Törlés
    2. Lehet nagyon nagy kedvencnek mondhatnám a jó öreg Freddy Krügert, neki van humora is. :D Az exemmel volt, hogy egész nap horrort néztünk, viszont a párom nem kedveli sajnálatomra. Olvasni viszont Stephen Kinget szinte kötelezően. Filmben viszont nem annyira sikerülnek.. Neked van nagy kedvenc?

      Törlés
    3. Freedy Krüger tényleg jó,őt bírom én is.
      Erősen gondolkoztam,hogy melyik a kedvencem.
      Én a thriller és a horror filmeket egy szinten kedvelem,nekem a Saw széria az,ami nagyon bejött,illetve mai napig szívesen nézek meg.
      Az utóbbi időben kevés fain horrot láttam,legutóbb amit megnéztem,a a Bohóc volt (felejtős) és az Ouija,hát őt sem nézném meg újra.
      Néha elrángatom a párom moziba,ha van olyan horror amit nem hagynék ki,ilyen volt a 'Mama',de azt mondta többet nem jön el velem :D

      Törlés
    4. Én is gondolkodóba estem. Nagyon sok filmet láttam, de újabban nem igazán tudnak feledhetetlent alkotni. Én a Fűrész filmeket meguntam valamiért, az első részeket pedig többször is megnéztem. A Mama viszont nekem tetszett, bár itthon néztük, az én párom hogy őt idézzem arra nem kapható, hogy fizessen is horrorért. :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!