2015. június 22., hétfő

ManiCute-Esküvő


Sziasztok!!


A mai ManiCute témánk az esküvő,nyáron mindenképp aktuális.A téma elég kötött,nálam a domináns színek a fehér és a pink.
A minták amikben gondolkoztam,a jegygyűrű alap,egy csipkeminta,harang és poharak.
A gyűrűsujjamra került a pink,a többire egy fehér-pink átmenetet készítettem.



A nyomdaminták arany és szürke lakkokkal készültek,kivéve a csipke ami inkább pinkben mutat jól.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel Rita Ora-703 White hot love
Rimmel Rita Ora-203 Lose your lingerie
Sminkszivacs
Kiko Mirror lakkok nyomdázni
Konad pink nyomdázólakk
BM-H22





neked tetszik ez a manikűr?



19 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a szolid átmenet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, harmónikus színek és minták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon hangulatos lett!! Az átmenet gyönyörű, a mintákkal visszaadja a kívánt hangulatot. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Cukika lett. :) Nekem önmagában az alap is tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Csodás lett! Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, ismét szuper manikűr lett! :)
    Az átmenet hihetetlenül kifinomult!

    VálaszTörlés
  7. Nekem már az alap színátmenetes is nagyon tetszik. Az pedig külön bejön, hogy az esküvő hangulatára fókuszál a mani. :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett, nekem is az jutott eszembe, hogy esküvői hangulata van!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a mani, a színátmenet tetszik benne a legjobban. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!