2015. június 6., szombat

Rainbow chevron nail art



Sziasztok!!

Már régóta szerettem volna újra felkenni a Flormar 392-es extra csillogó lakkját.

Imádom a csillámos dolgokat,ami csillog,mint ez a lakk,egyszerűen vonzza a tekintetem.Ez a ruhában is igaz,de ott már csak mértékkel szeretem a csillámos dolgokat,ugye (sajnos ) nem vagyok már 15 éves.....
Nos,a Flormar 392-es lakkja önmagában is fed,de sajnos sok rétegben,így én most egy nagyon vékony réteg szürke lakkot kentem alá (Kiko szürke metál ) .Ezután kettő réteg bőven elég is volt belőle,hogy tökéletesen fedjen.

Száradás után gondolkoztam,hogy hogy nézzen ki az én szivárványom,viszont most csak és kizárólag chevronban gondolkoztam.
Először úgy voltam,hogy a könnyebb utat választom,egyszerűen matricát használok,és hozzá sminkszivacsot,majd az asztalon felborult az egyik Mundo de unas nyomdázólakk és ez adta meg a végső lökést,a nyomdázás irányába.
A hüvelykujjamra egy piros-naracs átmenet került,a piros egy Konad nyomdázólakk volt a naracssárga a Mundo de unas-Sunflower (valami eszméletlen szép ez a nyomdázólakk),a mutatóujjamra naracs és citromsárga átmenet (Mundo de unas-Sunflower -Yellow kombó),majd a középső ujjamra citromsárga és zöld (Mundo de unas-Yellow- és Laura Clauvi-Backyard,majd a gyűrűsujjamra zöld és világoskék (Laura Clauvi-Backyard és Mundo de unas-Sky blue) és végül a kisujjamra került egy kék-lila kombó,amiből a lila nem látszik!!!!!!! (Laura Clauvi-Marine és Deep purple).Mivel nem szeretem a képeimbe belenyúlni,így hagytam az egészet...
A paletta a Mash-52 volt.










Nekem ez a fajta megoldás tetszik,akkor is ha nem lett 100%-ig tökéletes.


Neked hogy tetszik ez a manikűr?



19 megjegyzés :

  1. Zseniális ez a mani. *_* *_* *_* Ennél értelmesebbet nem tudok írni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik. Az átmenetek is olyan szépek! (-: Van egy ehhez a Flormar lakkhoz kicsit hasonló lakkom, amit még sosem használtam, mert számomra túl csillogó. Talán valami telített nyomdamintával jobban el tudnám fogadni. (-: Sajnos ilyen chevron nincs a szegényes készletemben. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik az? Nekem még egy barnás van.
      Amúgy ilyen chevron mintás paletta van a born oldalán is :http://www.bornprettystore.com/russian-doll-sweater-pattern-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l018-65cm-p-19373.html :)

      Törlés
    2. http://www.bornprettystore.com/heart-diamond-grids-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l013-65cm-p-19368.html

      Törlés
    3. Hú, telefonon kicsit elnéztem, az enyém egy Ciate lakk, még Ciiskától vettem, de abban milliónyi hosszúkás holos glitter van. De azért ki fogom próbálni nyomdázva, hogy kicsit elnyomja a nagyon nagy csillogást. :D
      Az a baj, nincs PayPalom, így ehyenlőre magyar oldalakról rendelek....

      Törlés
  3. Hát ez gyönyörű és mennyi nyomdázólakkod van és milyen egyenesen bírsz nyomdázni!! Nekem Moyra ugyanilyen csillogós lakkom van, azt hittem, amikor vettem, hogy ezüst+csillámos, aztán kiderült, hogy csak csillámos, de tényleg szép alapnak színessel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nem tudom hány nyomdázólakkom lehet,olyan 50 tuti..De lehet több...Eddig még nem számoltam meg :D
      Melyik az a Moyra ami neked is megvan?

      Törlés
    2. Hazamegyek, megnézem :) Pont így néz ki, ezüstös, felkenve meg inkább a köröm színe tűnik át, még két rétegben is. Persze ha színes lakkra kenem, akkor meg totál lefedi, alig látszik a lakk színe.

      Törlés
    3. Szerintem a Moyra 101-es lakk lesz az...de lehet tévedtem :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a színátmenetes nyomdázás, szuper lett és igazán látványos :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges lett és pont :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus lett, nagyon imádom ezt a csillámos flormar lakkot :)

    VálaszTörlés
  7. Én is imádom ezt a flormar lakkot. Csodaszép lett ez a manid is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!