2015. július 22., szerda

2015-Summer N.C.-Tropical nails



Sziasztok!


Ha trópusi manikűrről van szó,a színek kavalkádja jut eszembe,megvalósításban a körmeimen nem lett annyira színes.
Eleinte nem tudtam mihez kezdjek,valljuk be a trópusi manikűr idén nem a szívem csücske. :/
Arra is gondoltam,hogy ezt a témát kihagyom,aztán úgy voltam vele,hogynem adom fel,próbálok összehozni rá valamit.

Egy átmenetet készítettem,egy citromsárga és egy narancssárga lakkal,majd pár trópusi levél és tukán madár került rá.




Nyomdázva nem rossz,sajnos a zöld levelek nem annyira érvényesülnek mint azt gondoltam.










Nos,nem lett rossz a végeredmény,ennél azért többet is kihozhattam volna a manikűrből,de ennyire telt....Majd legközelebb :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Kleancolor-Neon yellow
Wycon-600
Moyou London-Tourist 14
Bundle monster-Polynesia xl-109
Mundo de unas zöld nyomdázólakk
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat






kedveled a trópusi manikűröket?







14 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Köszi :) Örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép, szép ez a papagáj minta is!! :)

    VálaszTörlés
  4. Már maga az alap ombre lakk is gyönyörű, a mintával meg pláne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Csodás a színátmeneted!! És nyomdázva is, szerintem a témára éppen jó. ;)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett mint mindig! Csodás az alap,nagyon szépek a színek együtt!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, bár lehet, sötétebb levelekkel élénkebb lenne. Jópofa az a madár :)

    VálaszTörlés
  8. Én már az ombrénál elájultam, milyen szép lett! A tukival meg egyszerűen cuki az egész. Ez a két lemez nagyon jó, lehet, hogy körül kéne néznem a BM háza táján. :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!