2015. július 15., szerda

2015 Summer N.C.-Flamingo nails


Sziasztok!!!



A legutóbbi két témát kihagytam,egyszerűen kiment a fejemből a kihívás.
Most hétvégén viszont gyorsan összedobtam egy flamingós manikűrt,ez a téma borzalmasan távol áll tőlem.
Amikor előkészültem,már fejben eldöntöttem milyen színeket fogok használni,viszont a minta terén kicsit fennakadtam.Kedvelem a trópusi illetve a nyárias manikűröket,sőt...Viszont a falmingókkal a körmömön nem bírok kibékülni....Valamiért ez az egy állat az,amit nem szívesen hordok,hogy miért nem tudom..
Lemez után kutatva ugye megállapíthattam,hogy talán 2 olyan lemezem van,amin a flamingó megtalálható.

A kis illetve a mutató ujjamra egy fekete csillámos lakk került,ami a Sinfulcolors-Starry night (imádom) a többire egy neon pink.Ez a neon pink lakkom 3 réteges,a tökéletesség érdekében mindenképp kell ennyi,gyorsan szárad,és csodás a színe.
Melleslege nagyon kedvelem a Sinfulcolors lakkokat,szerintem a neon lakk terén is erős (nem véletlen jelent meg egy újabb neon kollekció),amit bánom,hogy csak ezt az egy pinket sikerült anno megvennem.



Majd felkerültem a flamingók.










Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Sinfulcolors-24/7 három rétegben
Sinfulcolors-Starry night három rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Mundo de unas-Barbie
Kiko top coat


Kedveled a flamingós manikűröket?









12 megjegyzés :

  1. A kihívásra tökéletesen passzol! Tetszenek a színei. (-: Furcsa, de a flamingó tőlem is távol áll, nem is tudom, olyan gagyi motívum. Gondolom nem viselted túl sokáig. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát,nem sokat volt rajtam :D Más mintával biztos hordtam volna a fekete-pink kombót :)
      Kedvelem az állatos mintákat a körmeimen,de valahogy ez tőlem is távol áll.Lehet beleépítve valami trópusi maniba tetszene,de csak így a flamingók nekem nem jönnek be :(

      Törlés
  2. De jó lett! Már bánom, hogy a Barbie nyomdázólakkot kiraktam a kosaramból...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár volt....Szerintem az egyik legszebb pink nyomdázólakk.Nagyon neonos hatása van,élénk,szinte világít a fekete lakkon,és nem fogta be a nyomdázópárnát :) Meglepő módon a szaga is kellemes,nem az a festékszag,olyan cukorka jellegű :) Lehet változtattak az összetételen :)

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült, baromi jól áll! ;)

    VálaszTörlés
  4. Kár, hogy neked nem tetszik, mert nekem nagyon bejön az összhatás! Csodás ez a fekete-rózsaszín összeállítás! Én sem vagyok oda a flamingós körmökért, rejtély, hogy miért. :/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!:) A pink feketével az egyik kedvenc párosításom nekem is!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, nekem az árnyjátékot juttatta eszembe. Én szeretem a flamingó mintát, nagyon örültem, mikor a Moyou kihozta a flamingós lemezét, már többször viseltem vele készített manikűrt. :D

    VálaszTörlés
  7. Nincs flamingós mintám, nem is hordanék flamingós manit, de a madár nagyon tetszik, pár napja is láttam flamingót, mindig megcsodálom őket, annyira szép színük van. Tetszik a mani, ahogy megalkottad!

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett a manikűr! ez a paletta pedig óóó :D imádnám, bagoly fan vagyok.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!