2015. július 16., csütörtök

Színes manikűr



Sziasztok


Idén nálam igazán hódítanak a színek,alig vártam,hogy kézhez kapjam a Kleancolor mini neon szettem.



A Candy cast nevet viselő 6 db-os mini szett nagyon cuki,a színek igazán vibrálóak,őszintén nem az a vad neon színek,de nekem tetszenek.
Ezekkel a lakkokkal akartam egy színes nyárias manikűrt készíteni.
Amikor nekifogtam óriási volt a lekesedésem,a végére ez elillant,kicsit belefáradtam az egészbe,így nem lett tökéletes a végeredmény.

A mintát a Bundle monster-Bm-604-es palettáról választottam,mellesleg a manikűrt 3 napig viseltem,mindenkinek nagyon tetszett a tökéletlensége ellenére.
A minta kitöltésénél már befontam a hajam mire elkészítettem mind a tíz körmöm,itt-ott látszik,hogy a színek kicsúsztak( a makró képen eléggé szembetűnő),engem ez relatív érdekelt,szerencsére senki sem nagyítóval nézegette a manikűröm :D
Imádtam hordani,volt egy eladó lány az egyik boltban,aki kérdezte,hogy hol vettem ezt a szuper matricát a körmeimre....











Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Kleancolor-Candy cast mini szett
Bundle monster-Bm-604
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat






neked hogy tetszik ez a manikűr?



19 megjegyzés :

  1. Gyönyörű!!! Én azt hiszem, valami egyszerűbb mintát választottam volna, feleennyi türelmem sincs, pláne 10 körömre!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D néha szeretem a kihívásokat :D
      És köszönöm,örülök,hogy tetszik a végeredmény :)

      Törlés
  2. Már az instán is nagyon tetszett, szuper! És ha csak fele ennyi időm illetve türelmem lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Csodaszép aprólékosan kidolgozott, színpompás manikűr! Mestermunka :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Csodaszép lett és a szívószálas dekoráció is nagyon ötletes! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik.
      Nem is olyan régen vettem ezt a pink 'mason jar cup'-ot,ültem a konyhába egy finom hideg ananászlét szürcsölgettem,és akkor godnolkoztam,hogy be kéne fotózni a manikűrt :D Ez egy ilyen félig elkapott pillanat volt :)

      Törlés
  6. Gyönyörű! Azért egy ilyen manikűr összehozásához kell egy kis őrültség :D ennyit festegetni...de megérte a végeredményért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Mindenképp :D De a blog néha ilyen,nemde?! :)

      Törlés
  7. Csodálatos manikűr! *-* Nekem nagyon tetszik, bár én dolgoznék ennyi hibával! :D Én sem győzöm csodálni a türelmedet, ehhez kellett, az biztos, de meglett az eredménye. (-:

    VálaszTörlés
  8. Zseniális jó lett! *.* Annyira színes és annyira vibrál! És annyira nyár. :)

    VálaszTörlés
  9. Azta.. ez már szerelem a javából nálam! *_*

    VálaszTörlés
  10. Csodás lett! Nem kevés munka van benne ennyi színnel kitölteni a mintát,de megérte!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!