2015. augusztus 18., kedd

Kiko-Power pro-08-Papaya



Sziasztok!!!


Tegnap volt végre egy egész szabad délutánom a körmeimre,nem zavart senki,félig néztem az Ouija filmet,gondolkoztam,milyen manikűrt készítsek.
Aztán rámtört a felismerés,mennyi de mennyi lakkot nem próbáltam még ki,mennyire nem jutott idő idén nyáron,mert valljuk be,naptár szerint is -hamarosan vége a nyárnak.
Vannak ilyen napok,amikor rámtör valami,hogy nekem ugyan nem kéne többet lakkot vennem,vagy fél évszázadig,majd este azon kapom magam,hogy pakolom az Ilnp honlapján a kosaramba a lakkokat....Cogito ergo sum....
Ma reggel megint azon kaptam magam,hogy swatchokat nézek,és és és próbál behálózni az Ilnp oldala,egy kis trükkel,25%kódot küldött nekem,de ellenállok.....Nem nem nem akarok venni semmit,hisz közeleg az ősz,az őszi kollekciók....Vagy mégis kell valami?????

Viasszatérve a mai manikűhöz,a Kiko Power pro lakkja már érett a próbára,tegnap ezt kentem fel,nem bántam meg,nem én.
A lakk nagyon szuper,igazi nyárias strandra való szín,a lakk 2 rétegben fed,nagyon gyorsan szárad.Az ecsete irtó szuper,olyan mint a Rimmel lakkoké,szinte egy húzással befedhető a köröm.




Erre készült egy picit trükkös manikűr.Ugyanis kiválasztottam a mintát,majd a nyomdapalettán egy V alakban leragasztottam celluxal,a megmaradt részt nyomdáztam csak.
Két körömre került teljes minta,alá kellett valami csillámos csodalakk,amit itt-ott becsillan.
Viszont óriási hibát vétettem.Ugyanis a V minta egy keretbe került,egy díszítő ecsettel rajzoltam meg az ehhez tartozó keretet,ami enyhén csillámos,majd erre fedőlakkot kentem,ami a csillámokat elkente.Szerintem bezavart a film..... :D











A nyomdapaletta ITT megtalálható,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár,az ingyenes posta mellé.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-Power pro 08-Papaya 2 rétegben
Kiko-Fancy top coat-657
Bornprettystore-BP-L004
Konad fekete nyomdázólakk
Essence díszítőlakk
Kiko top coat



neked tetszik ez a manikűr?
ha van kedvetek beszéljetek rá pár ILNP lakkra :D :D




20 megjegyzés :

  1. De szép lett! Régen használtam ezt a lemezt, csillogós alapra nyomdáztam ezt a mintát, azt hiszem, holos lilával meg holos feketével, hát volt sikere, mert színes meg csillogós, de nekem nem tetszett valamiért, de ha már megveszek egy lemezt, ki szoktam próbálni az összes mintát, hátha körmön jobban néz ki. Hát ez nem :) Rajtad jobban áll, lehet a narancs alap miatt. Ez nemcsak nyári, őszi lakk is, alig várom, hogy őszi leveleket csináljak a körmeimre.
    Nekem ugyan töredéke a lakkmennyiségem a tiédnek, de most erősen próbálok ellenállni és ha sikerül pár lakkot elfogyasztani karácsonyig, akkor lesz egy nagyobb rendelésem. Nem segít a dolgon, hogy anyám szó nélkül veszi a lakkot, ha szólok neki, hogy ez nálunk nem kapható és férj is azt mondja, hogy de hát ez nem is drága, vedd meg. A futár meg már tudja, mikor van szabadnapom és a munkahelyre hozza a csomagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát lemezek terén sincs hiány nálam :D ezek végére sem jutok soha... max. ha nem veszek 10 évig.
      Nálam ez az árnyalat inkább nyárias, elég élénk színe van, de kipróbálom ősszel, pár levelet nyomok rá, meglátjuk milyen lesz....
      Fu amúgy próbálok ellenállni, lehet megvarom az őszi ilnp kollekciót :D DEEEE....
      Oh hát akkor téged kísértésbe visznek ;) szerencsére ilyen veszély engem nem fenyeget :D

      Törlés
  2. Gyönyörű, szokás szerint :) Szerintem ne vegyél ILNP lakkot, úgy sem tudnád elhasználni :D na jó, a Kaleidoscope egy alap darab lehet... Hololakkod úgyis van dögivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Elhasználni egyik lakkomat sem fogom,van egy olyan sanda érzésem :D
      Hát a Kaleidoscope nem tetszik,szóval egyenlőre megmenekültem :) :D

      Törlés
  3. Ne is mondd, hogy mindjárt vége a nyárnak. :(
    Csodás a manikűröd. :) A narancs pont az a szín, ami lehet vibráló és lehet őszies is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borzalmas :( Imádom a nyarat.....
      Na most már kipróbálom ősszel.Én kedvelem a narancs lakkokat,de nekem ez inkább nyárias kategória....DE velem lehet alkudozni :)

      Törlés
  4. I'm completely in love with your mani ideas. Beautiful base and glitter, I like Kiko nail polish :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes,me too :)...Kiko is a super brand me one of my favorites
      I'm glad you like it...thank you :)

      Törlés
  5. De szép lett! Nagyon jó ötlet ez a celluxos megoldás, kedvet kaptam hozzá, lehet hamarosan ki is próbálom. (-:
    Az érzés ismerős..... Én sokszor elhatároztam már, hogy egy jó ideig nem veszek lakkot, mert így is van elég, amit ki sem használok. Aztán lehet már másnap veszek valamit. :D Vagy megbánom..... Kedvelem az OPI lakkokat, nemrég a Müllerben megint láttam 1495 Ft-ért, és ellenálltam, most meg bánom......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát annyiért megéri az Opi!Volt valami kollekciós akcióban? Szerintem menj vissza,ennyit simán megérnek az Opi-k,főleg ha van olyan,ami nagyon tetszik.
      Amúgy késő mert rendeltem :D Szóval megbuktam-ismét :) :D (és nem bánom) :D

      Törlés
    2. Természetesen lilák voltak. :'D Visszamenni viszont nem annyira, mert kb 2000 Ft a benzinköltség...... Amúgy én is, mert egy ILNP-t csak vásároltam, igaz, kéz alól, de akkor is..... :D És természetesen az is lila. (-:

      Törlés
    3. Akkor mindegy :( Legközelebb szerintem ne filózz ennyit a dolgon.....Az opi 1500-ért nagyon jó ár!!!
      Te melyik árnyalatot vetted meg? :)

      Törlés
    4. A Walking Home-t, ez lesz a harmadik lakkom a márkától. (-:
      Hasonló árnyalatok vannak, minz az Opi volt, ezért gondolkoztam. Kedvelem a krém finisht, de újabban inkább különlegesebbekre vágyom.

      Törlés
    5. Nagyon szép a walking home!!!Én napokig örlődtem a black orchid és a homecoming ,melyik legyen?!Végül az utóbbit vettem meg.
      Ismerős az érzés,én próbálok nem nagyon telítődni,félek,hogy a végén semmi fog tetszeni. :/
      A krém finish nagyon szuper,nail art alapnak mindenképp,ezeket is néztem az Ilnp oldalán,de inkább a holo lakkokra szavazok.

      Törlés
  6. Ez az a szín, amiről azt gondoltam, hogy körömre sohasoha DE soha, és most, látva ezt a pompás, telt színt a mintával, a csodaszép körmeiden-hát, meginogtam, no! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta blogom van,teljesen megváltozott az ízlésem.Anno PIROS körömlakk???ÉÉÉÉNNN???SOHA
      !!!!!!Most kb. 30db van a készletemben-eddig,szóval én már soha nem mondom,hogy soha :D
      De örülök,hogy azért tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  7. Nagyon szép színe van. Imádom a narancssárgát...másokon nézni. Merthogy rajtam nem mutat,az biztos :D De rajtad nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a Kiko Papaya lakk! Kiváló választás a minta hozzá,nagyon jól mutat a lakkon.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!