2015. augusztus 29., szombat

Lime crime-Parfait day



Sziasztok!!!!


A Lime Crime-Parfait day lakkot jó pár évvel ezelőtt vettem,és azóta nem igazán használtam.Ennek az volt az oka,hogy amikor először kentem fel,nagyon nem tetszett az állaga,sűrű és elég nehezen kezelhető,így utána már nem is nagyon próbálkoztam vele.
Azóta a lakkozási technikám sokat fejlődött,kitapasztaltam,hogy pasztel lakkot hogy lehet szépen,egyenletesen a körömre felvinni,és pár héttel ezelőtt e lakk után nyúltam.
Azt megjegyzem,világ életemben utáltam a pasztel lakkokat!Amikor megvettem sem hittem,hogy ez az,lehet ez is közrejátszott abban,hogy nem tudtam szépen felkenni.Nem tudom,mindenesetre örülök,hogy mára áthidaltuk ezt a problémát :D

A lakk egy cuki babarózsaszín,simán pótolható egy másik márka olcsóbb lakkjával,de anno hajtott a kíváncsiság az unikornis lakk után.A csomagolása nagyon megkapó,azóta ezen is változtattak,az állagán nem tudom,sajnos ezt nagy valószínűseggel nem is tudom meg.
Azóta megfordult a fejemben a többi szín beszerzése is,de minden olyan hely,ahol eddig elérhető volt,eltűnt. :(
Így kénytelen leszek ezt az egy cukibabát babusgatni...

A lakk 2 rétegben fed,önmagában kicsit riasztóan too much pink,erre szerintem mindenképp kell valami minta,akár matrica,nekem túl tömény simán felkenve.


Erre egy kicsit barokkos,romantikus minta került,imádtam a végeredményt.
Egy helyen elkentem a nyomdázást,aki megmondja hol,annak adok egy pacsit :D








A mintákat a Moyou pro collection 04-ről vettem,a manikűrt 3 napig viseltem,egy minimális kopás miatt mostam le.




Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Lime crime-Parfait day 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Zoya-Purity
Moyou London-Pro collection 04
Kiko top coat




Van Lime crime terméked?


19 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett *-* én telefonról nem látom, hogy valahol elkented volna :D nagyon szép a lakk, és szuper lett a végeredmény is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nincs pacsi :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  2. Nem szeretted a pasztell lakkokat? Én a lilával és barackkal voltam így, sosem gondoltam, hogy felkenem őket. Nagyon tetszik ezzel a mintával!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tartoznak a kedvenceim közé.A blog miatt rengeteget változott/változik az ízlésem,próbálom őket megkedvelni,de ehhez idő kell....Tavasszal lehet másképp véleked majd :D

      Törlés
  3. Én a középső ujj körmén a gyűrűsujj felőli oldalon, az egyik oldalsó levélkén látok elkenődést, de csak mert direktben felhívtad rá a figyemet, és még így sem vagyok száz százalékban biztos benne, hogy elkenődést látok! :D
    Amikor ilyen szép, precíz, meghatározott területre felvitt nyomdamintát látok, a lélegzetem is eláll, mert nekem még az is problémát jelent, hogy fel tudjam vinni a mintát a körömre normálisan, nemhogy pontosan az adott területre! :D
    Hát igen, szívfájdalom, de úgy tűnik, nekem ez hiábavaló próbálkozás, marad a katarzis, amit az ilyen és ehhez hasonló manikűrök szemlélése okoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhám ott IS el van keve bizony :D De nem erre gondoltam,szóval fél pacsi jár neked :D
      De miért nem megy a nyomdázás???
      Köszönöm,hogy tetszik a manikűr,nagyon kedves vagy :).
      Az ilyen mintákat viszont stamping decals formában szoktam alkalmazni,mert annyira nekem sem megy,hogy középre nyomdázzam fel,de szerintem ennyi kis trükk belefér :) Azért is,mert mérhetetlenűl zavar,ha nem középen van a minta,és bántja a szépérzékem,és elkezdem kapargatni a lakkot :) De psssszt ne mond el senkinek :)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett! A szín, a minta... Annyiravegyben van, nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a manikűr!! Nekem tetszik ez a rózsaszín, bár én a mai napig nehen bánok ezekkel a színekkel. Én is a középső ujj szélén látok egy kis kenődést, de szinta észrevehetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az egyik kedvencem lakkban,érdekes,mert a stílusomhoz nem igazán illik.Én inkább fekete ruhában járok,vagy sportosan,szóval nem vagyok nagyon a csajos dolgok híve,magassarkú meg egyéb flinc-flac cuccos....Mivel ikrek vagyok ezt a másik énemnek tudom be,a gyereseknek :)
      Amúgy az elkenés nem ott van,szóval neked sem jár pacsi :) :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Csodás mani lett! A színe is a minta is nagyon tetszik,külön külön és egyben is.:)
    Nem hibát keresni jöttem,de ha felszólítás akkor én a gyűrűs ujjadon lévő minta aljára tippelek,de lehet csak a fény csillan meg ott,vagy direkt ott csillan? :)

    VálaszTörlés
  8. I've got. this plate and it's gorgeous You're design is wonderful :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, nekem is rettenetesen tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!