2015. augusztus 17., hétfő

ManiCute-Cirkusz



Sziasztok!!



Ismét eltelt 2 hét,a mai témánk a Cirkusz.

Egy gradient manikűrben gondolkoztam,egy sárgában,és erre kerültek a különböző minták: gyepmester,egy bohóc,egy körhinta,egy ugró kutyus és egy sátor tető.
Mivel a cirkusznál nincs olyan szín,ami nem megtalálható,próbáltam pár zászló formájában plusz színeket a manikűrbe csempészni.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-482,355,279
Nailz Craze-NC05
Winstonia-w209
Akrilfestékek
Kiko top coat



neked tetszik a cirkuszos manikűr?






12 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó lett, tetszik nekem, de úgy általában nem rajongok a cirkuszos manikűrökért.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen csodltos! *-* Mindent elmond a cirkuszról, és a kivitelezés is tökéletes!!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosak ezek a minták és színek! Pazar!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!!! Különösen tetszenek a kis háromszög zászló minták a csodás nyomdaminták felett!:) A kis ujjadon lévő gyepmester a kedvencem.:)

    VálaszTörlés
  5. Mennyire jó lett :) Nekem a körhinta a kedvencem :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép kis képek, az alap Kiko lakk gyönyörű árnyalat!

    VálaszTörlés
  7. Hű ez aztán nem semmi, gyönyörű a kidolgozása

    VálaszTörlés
  8. Milyen jó lett. :) Nekem a dobálózó bohóc a kedvencem. :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon cirkusz! :D Igazi képregényes hatása lett. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!