2015. augusztus 31., hétfő

ManiCute-Meow



Sziasztok!


Ismét elszaladt 2 hét,mai témánk a Meow, azaz macskák minden mennyiségben.
Imádom a macskákat,gyerekként 9 macskám volt,per pill nincs cicám,de szoros kapcsolatom van a szomszéd cicájával,Tittivel.


Tegnap este nem sikerült összehozni egy normális manikűr,teljesen más irányba indultam el,mint amilyen végül lett.Ma reggel viszont határozatlan voltam az alapszínt illetően is.
Reggel amikor Ágival váltottunk pár szót,kérdeztem,hogy szerinte milyen színű lakk lenne ideális ehhez a manikűrhöz,ő azt mondta,hogy lila,hát lila lett,szerintem tökéletes választás.
A Nicole by opi-Back to reality...tv lakkot ezer éve nem vettem elő,így rá esett a választásom.
A színe csodálatos,olyan mint a kis meténg virágé,és ebben pirosas csillámok tűnnek fel a napfényben.







A macskuszokat az Apipila palettáról vettem,ezt a palettát eddig nem használtam,de nagyon tetszik,kis cukibogyós cicmókos.








Remélem nektek is tetszik a cicás manikűr,köszi Ági a segítséget :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by opi-Back to reality tv 3 rétegben
Apipila Fofura D
Konad fekete nyomdázólakk
Fehér akrilfesték
Kikot top coat



neked tetszik a cicás manikűröm?



24 megjegyzés :

  1. Mennyire cukiik a cicák jajj ^^ Imádom :D
    És csodás az alaplakk színe, nagyon megfogott! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fanni :)
      Az alaplakk valóban nagyon szép,pont illenek a cicákhoz :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki! :D A mutatóujjas cicapár a kedvencem. :3

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép lett!!! Már telefon kijelzőn is nagyon tetszett a szín is és persze a cicák is, hiszen imádom őket! (-: Szerintem nagyon jó lett, nekem sajnos nincs is macskás lemezem......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh kár :( Én imádom a cicás mintákat....
      De örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  4. Remek választás ez a lakk! A cicás minták meg nagyon cuki mukik tényleg. :) ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. De aranyos minták, a középső ujjad a kedvenc perpill :)

    VálaszTörlés
  6. Eu amei!!
    Sou louca apaixonada por gatos.
    Tá linda demais!!

    Bjim ... =^;^=
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
  7. Jaj ezzel a mintával nagyon cuki lett, imádom!!!

    VálaszTörlés
  8. De jók ezek a minták! Bármilyen alappal tetszene :)

    VálaszTörlés
  9. Ó, ez nagyon cuki. :) A kukucskáló cica zabálnivaló!

    VálaszTörlés
  10. A középső ujjadon lévő a kedvencem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!