2015. augusztus 22., szombat

Nyári(as) manikűr




Sziasztok!!


Egy friss,üditő manikűrt hoztam,természetesen pink,színes és nagyon vidám.
Szerencsére nálunk még igazi nyár van,32 fok napközben,szóval képtelen vagyok még áttérni az ősziesebb manikűrökre,egyenlőre élvezem a napsütést,és ehhez igazodó manikűrt viselek.
Inspirációt  EZ a manikűr adott.


Idén teljesen kiment a fejemből az El-Corazon 423/124 lakkja,ami egy neon pink,és ebben úszkáló sok fehér és fekete glitter ad neki egy pluszt.A lakkot egy fehér alapra kentem fel,sokkal szebb hatása van,mint önmagában felkenve!Viszont minden körmön sok lenne,én ezt érzem...

Mellé egy gradientet készítettem a következő lakkokkal:China Glaze-X-ta-sea,Nicole by opi-Still into pink,Kiko quick dry-804 és 822 és 819.Erre a gardientre került egy-egy minta,a gyűrűsujjamra egy pálmafa,a középsőre egy nyári feliratokat tartalmazó minta,kevés de pont elég.
A gradient veszett jó lett,egyik kedvenc átmenetem,teljesen odáig vagyok érte,hogy sejtelemesen előtűnik középen egy pinkes-barackos-narancsos hatás.







Az El-Corazon lemosása háááát nem volt egy álom,ennek ellenére nagyon kedvelem ezt a lakkot,3 napig kopás nékül viseltem.Azt bánom,hogy idén hanyagoltam,veszett jó színe van,szuper márka ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül,legalábbis nem lenne szabad!



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
El-Corazon-423/164 két rétegben
China Glaze-X-ta-sea
Nicole by opi-Still into pink
Kiko quick dry-819,822,804
Sminkszivacs
Konad fekete nyomdázólakk
Bundle monster-508 és 510
Kiko top coat





neked tetszik ez a manikűr?









12 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett *-* tetszik nagyon *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Még az is említésre méltó, hogy elég elérhető áron vannak az El Corazon lakkok.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép! Az átmenet valóban jól sikerült, igazi nyári mani, az itthoni őszben is üdítő látvány. (-:

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Főleg az átmenetes köröm tetszik. Nálunk van vagy 25 fok, lakásban nincs jó idő. Hosszúnadrágban vagyok!! Zoknival, rémes.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Nekem ezekkel a színekkel jobban tetszik a te manid. Valahogy élénkebbnek látom,mint az eredetit.:) Az El Corazon lakk nagyon tetszik! Én is ezeknél a glitteres lakkoknál a lemosást nagyon utálom.:(

    VálaszTörlés
  6. Perfeitas!
    Ficaram muito lindas, parabéns pelo capricho.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlenül jól néz ki, annyira harmonikus az egész összeállítás :)

    VálaszTörlés
  8. fantasztikus és ez a lakk is gyönyörű. *-*

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett a mani, nagyon szép az átmenet is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!