2015. augusztus 11., kedd

Zoya-Arabella


Sziasztok!!!


Zoya-Arabella egy számomra elfelejtett lakk,elég régóta a fiókomban lapul...
Sokszor esek ebbe a hibába,megveszek egy lakkot,majd elfelejtem.És itt jöhet a kérdés:hogy lehet egy lakkot elfelejteni?Hát egy bizonyos mennyiség után erre simán van lehetőség,főleg ha a lakkokat a  fiókban tartod,és a fiókot is elfelejted :D :D
A lényeg,hogy azokat a lakkokat tartom számon inkább,amik szem előt vannak,amiket látok,Arabella kiesett a körböl. :( Sorry Arabella!

Ez a lakk 2013 őszén jelent meg,nekem inkább nyárias a színe,egy fuchsia homoklakk.Felkenve csodás,már egy rétegben is szépen fed,és hihetetlen szépen csillog száradás után.
Mellé egy gradientet készítettem,majd erre került a nyomdaminta.Ehhez egy fehér alapot használtam,majd két China glaze lakkot-Fuchisa fanatic és Dune or thing,és így elkészült a szép átmenet.
A mintát a Bornprettystore Bp-L003 palettáról vettem,és a Mundo de unas -Bones lakkal nyomdáztam.











Az Arabella nagy kedvencem lett,hihetetlen szép ez az árnyalat.Zoya minőség,rajtam ez a lakk sokáig bírja kopás nélkül,szóval csak ajánlani tudom.
Ahogy a Bornprettystore palettát is,a BBB10 kóddal jár hozzá 10% kedvezmény.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Arabella 2 rétegben
Zoya-Purity
China Glaze-Fuchsia fanatic és Dune or thing
Sminkszivacs
Mundo de unas -Bones
Kiko top coat







Kedvenc sand lakkod?


12 megjegyzés :

  1. Tényleg jó a színe, nekem ősszel lenne nagy kedvenc, bár már eléggé leszokóban vagyok a homoklakkokról, régen vettem homoklakkot, ami meg van, Moyra, China Glaze, kezdenek elfogyni és nem érzek késztetést, hogy vegyek újakat. Csak a holora és krémre csábulok el nagyon sokszor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is vagyok.Régen vettem homoklakkot :(

      Törlés
  2. Tényleg csodás színe van! (-: Az átmenet is annyira jól sikerült! Nagyon szép színe van, nyomdázva különösen tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  3. Ez a lemez nekem is megvan, de nem is gondoltam, hogy ezt a mintát ilyen jól is fel lehet használni. :)
    Szép lett a manikűr, csodás az Arabella! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh pedig :) Nekem ez az egyik kedvenc Born lemezem :)

      Törlés
  4. Meseszép lakkozás! A kedvenc sand-om a Moyra arany színű sand lakkja (852) a második kedvenc pedig a szintén Moyra Vivid Sand Party Pink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon csípem a Moyra sand lakkokat....Idén eléggé hanyagoltam a Vivid szériát :(

      Törlés
  5. Muito lindas unhas.
    Bela demais a esmaltação toda.
    Amei.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Obrigado ... Eu estou contente que você gosta :)

      Törlés
  6. Gyönyörű színek, bár ezek számomra már inkább őszi színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem már hiányoznak a sötét lakkok :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!