2015. szeptember 1., kedd

A-England-Dancing with Nureyev

Sziasztok!



Az A-England-Dancing with Nureyev lakkról már írtam korábban, ez a lakk is kikerült a látószögemből,nem bírok megbarátkozni vele.
Bevallom nagyon hidegnek,olyan fagyos,kicsit bizarr és ridegnek érzem,amikor felkenem,így sokáig nem nyúltam hozzá.Néha rámtör a felismerés,mennyi lakkot mellőzök,így megálmodtam hozzá egy szép manikűrt,és azonnal felkentem.Felkenés utána sem éreztem azt,hogy ezt a lakkot nekem találták volna ki....
A lakk két rétegben fed,egy kék scattered holo,ami igazán magával ragadó tud lenni,megfelelő mintával,önmagában nekem :nem köszönöm.





A képeken elnézegetve van benne valami ami tetszik,és egy megmagyarázhatatlan taszítás,amit nem érzek magaménak.
Mintával viszont kifejezetten tetszik.Erre egy csillagos mintát képzeltem el,amit egy kék színátmenetes formában valósítottam meg.A kis és a mutató ujjamra egy-egy csillag került,fehér ami végülis kevésbé látszik,de ott van.
Kedvencem a gyűrűsujjamon lévő minta!







A paletta a Bornprettystore Bp-64 volt,amit ajánlok annak,aki kedveli a csillagos mintákat :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-Oh-Aqua base
A-England-Dancing with Nureyev 2 rétegben
Konad fehér,kék és sötétkék nyomdázólakk
Bornprettystore Bp-64
Kiko top coat







neked tetszik ez az A-England lakk?Esetleg megvan neked is?



20 megjegyzés :

  1. Nekem is megvolt ez a lakk, tetszett is, de kihasználatlanság miatt eladtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg nálam is erre a sorsa jut....

      Törlés
  2. Tényleg nem a te színed, valahogy nincs harmóniában a bőröddel (mondom mindezt úgy, hogy ultimate kedvencem a lakk, és egyedüli A-Englandként lapul a fiókomban). A nyomdázás, mint mindig, tökély, és nagyon harmonizáló mintát választottál hozzá, szívesen hordanám én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom én :) Szerintem sem illik hozzám,ennek külön örülök,hogy észrevetted.
      Nekem sincs sok A-Englnad lakkom,olyan 6 db kb,viszont ez az egy,amit nem érzek magaménak.
      Örülök,hogy ennek ellenére tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  3. Valami tényleg nem igazán van rendben ezzel a színnel.. :/ Tényleg az a típus, hogy elnézegetve néha tetszik, néha nem, hát nem hiszem, hogy én megvenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színnel minden ok csak velem nem.Ez a lakk elég hideg szín,hozzám nem igazán passzol,még nyomdázva csak-csak :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. obrigado
      Eu estou contente que você goste :)

      Törlés
  5. Nekem nagyon bejön ez a lakk. Antik színe van, hangsúlyos, elegáns és tele van méltósággal.

    Ha lenne ilyenem, akkor karácsonyi manikűrben használnám fel, hófehérrel társítanám.....vagy hideg citromsárgával....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked tetszik :)
      Az ötlet nem rossz,viszont nálam már sajnos nincs maradása.....Bármennyiszer próbálkozok vele,mindig csalódás,úgyhogy mennie kell!

      Törlés
    2. Ha mennie kell, és nincs még leendő új gazdája, én jelentkeznék rá! :)

      Törlés
    3. Okszi.Az elérhetőség alatt ha lennél kedves írni nekem,a többit privát megbeszéljük :)

      Törlés
  6. Imádom ezt a lakkot, a Bridget mellett a másik kedvencem. Lila, kék, sárga és fekete is van benne, meg még holo is :) Többnyire feketével szoktam rá nyomdázni, meglepő nekem a kék csillagos minta, de jól néz ki. Nagyon fog nálam, ez a lakk, ami öt napig is rajtam van, más lakk nem ennyire tartós, talán még a Her rose adagio, de azt hamarabb megunom.

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik ez a lakk! Van nekem is olyan,hogy felkenve nem érzem azt amit az üvegben látok,hogy magamon már nem tetszik annyira. De a minta is nagyon jó lett.:) Szerintem szép manikűr,még ha nem is tetszik magadon annyira.:)

    VálaszTörlés
  8. Valóban jeges, hideg szín, de talán ha télen vennéd újra elő, jobban meg tudnál vele barátkozni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!