2015. szeptember 24., csütörtök

Bornprettystore-Tesztcsomag




Sziasztok!!



Tegnap végre megérkezett a Bornprettystore tesztcsomagom,amit idestova június óta vártam.Történt ugyanis,hogy az első csomag eltűnt,viszont ezt végre szerencsésen megkaptam bő másfél hónap után.
A csomagban most teljesen más termékek vannak,mint eredetileg választottam,de ennek is nagyon örülök.

A csomagban egy nyomdaletta,egy fekete saját márkás nyomdázólakk,egy lehuzó és egy piros nyomdázópárna lapult.

A nyomdázópárnával kezdeném a bejegyzést,amit ITT találtok.
Én a pirost választottam,mivel átlátszó nekem van a Creativ stamper-es,így nem volt kétséges,hogy színes kell.
Maga a nyomdázó nagyon puha,igaz annyira nem mint a Creativ stamper,de nagyon jól használható.




Használat előtt felreszeltem egy picit,így sokkal jobban felvette a mintát.
Az is látszik a képen,kb akkora mint a bal oldalon lévő Creativ stamper,felcserélve mindekettő tökéletesen passzol a másik alumínum tartójába.
A párna kb 4cm-es,jó nagy!
Hozzá a Bornpretty saját márkás nyomdázólakkját használtam,amiből a feketét válsztottam,szuperül teljesített,amit lent majd egy manikűrbe építve is láthattok.





A lehuzókártya is nagyon tetszik,ebből szerintem sohasem elég.Mivel nekem a Creativ satmper-hez ami volt,már betört középen,innentől kezdve ezt fogom használni.
Tökéletes használat közben,7,5 cm x 5cm a mérete.
A lehúzó ITT elérhető.




A nyomdapaletta a Ya Qin An Y029-es,nagyon érdekes,egyben szerintem nagyon szuper paletta.Ugyanazt tudom mondani róla,amit már írtam a horoszkópos manikűrnél,hogy szuper jók a minták,tökéletesen lehet velük dolgozni,a paletta kicsi,de jól kihasználható.
Tegnap kicsit meg voltam lőve,hogy melyik mintát használjam róla,most egy egyszerűbbet választottam.
A nyomdalakk a fent említett Bornprettytsore fekete nyomdázólakk volt,amit ITT találtok az oldalon.A lakk nagyon szuper,ajánlani tudom,még akkor is,ha azt gondoljátok,nem lehet mellélőni egy fekete nyomdázólakk.Sajnos lehet,én találtam már olyan fekete nyomdázólakkot,aminek semmilyen volt a fedése.










A mellékelt linkeken mindent megtaláltok amiket a mai posztban bemutattam,és ne felejtsétek el rendelésnél használni a BBB10 kódot,amivel 10% kedvezményhez juthattok.




Neked tetszik valami a csomagból?



9 megjegyzés :

  1. Látom, tökéletes minden, lehúzó, nyomdázó, lakk és lemez, kár, hogy a posta elkeverte az előző csomagot. Nagyon tetszik a színes mani alap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden tökéletes. :)
      Abban szuper nyári matricák voltak,meg egy kék nyomdázólakk,amit azóta már pótoltam,mert pont arra lett volna szükségem.
      Hát nem tudom mi volt a gond,azért sajnálom,hogy nem érkezett meg :(

      Törlés
  2. Tényleg szuper termékek lehetnek. :))
    Kár a csomagért. :/
    Nekem pl a mostani sajnos egy hetet késett, így nem tudtam felhasználni a baglyos MC témához a kellékeket. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fu na az ilyen nagyon bosszantó tud lenni :( Ettől független nagyon szép lett a baglyos manikűröd :)

      Törlés
  3. Te legalább még kapsz tesztelni valót :) Nekem is megvan a nyomdapárna, nem nyerte el a tetszésem. A lehúzóból nekem kettő van, igaz ebay-en veszem mostanában a cuccokat, nem BPS oldalán rendelem meg. Így ha valami gáz van a csomaggal, a pénzem nem veszik el. A lemezt megrendeltem én is, a kaktuszos minták miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Born oldalán is lehet paypal fizetni,szóval ha gond lenne,is lehet reklamálni....
      Amúgy a kaktuszos minta az egyik kedvencem,mondjuk nekem az egyiptomi is nagyon tetszik,mejd a későbbiekben kipróbálom :)
      A tesztelős részt nem értem....Te is kaptál és már nem kapsz?????

      Törlés
  4. Jónak néznek ki ezek a termékek. A manikűröd pedig nagyon szuper! Szépek a színei, és minta is jól mutat rajta. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!