2015. szeptember 9., szerda

China Glaze-Sleeping under the stars




Sziasztok!!


Idén is kitett magért a China Glaze,ősszel egy 6 krémes lakkot,3 duochrome,2 shimmer metálos és egy 1glitteres lakkot tartalmazó kollekció jelenik meg,ami The great outdoors nevet kapta.

Mint mindig swatchokat nézegetve próbáltam a listám bővíteni,6 lakkot fel is írtam,amiből egyet megvettem már.
Ami igazából megmozgatta a  fantáziám a Sleeping under the stars volt,a nevével engem egyből megfogtak.Nem tudom ti hogy vagytok vele,néha engem a lakk neve is befolyásol a döntésben,nem csak a színe vagy a finishe.Elképzeltem milyen jó lehet aludni a csillagos ég alatt,a körmeimen ezzel a lakkal :) :D Miközben mellette halk zene szól,pattog a tűz és grillezünk.


Nos,ez a lakk érdekes módon került hozzám.
A történet az volt,hogy ebay-en láttam van az egyik kedvenc eladómnál,beleraktam a kosaramba,mondván,a kártyán nincs pénz úgysem tudom megvenni.Hát a vásárlás sikeres volt,így rá 2 hétre megérkezett a lakk.
Viszont teljesen más színt képzeltem el. Ahol nézegettem róla képeket azt írták,hogy sötétkék,magenta csillámos.Amikor először lefényképeztem láttam az üvegben egy halvány ducrome hatást,világosbarnát,ez sajnos felkenve egy cseppet sem érvényesül.
Teljesen más mint az üvegben,a lilás csillogás csak a fényben érvényesül,amúgy egy sima indigó lila lakkal állunk szemben.Nagyon tetszik magamon ez a szín,egy rétegben fed,azóta már nyomdáztam is vele,szóval szinte minden igényemnek megfelel.









Láttam egy szuper videót instagramon,Sveta videóit nagyon kedvelem,a következő manikűrhöz ez adta az ötletet.
A videó ITT látható,az ő verziója tökéletes mint mindig,én beértem az én verziómmal egyenlőre.





A manikűr elkészítése hááááát annyira nem volt könnyű mint gondoltam,talán a mutaó ujjam lett a legszebb.
A mintát egy jeans varrótűvel készítettem,de az az érzésem kell a water marble eszköz a tökéletességhez.


A Sleeping under the stars lakkot a lila szín szerelmeseinek egyaránt ajánlom,érdemes megnézni a kollekció többi tagját is,lehet igazán szép darabokat találni :)









Neked elnyerte a teszésed?





28 megjegyzés :

  1. Fú, ez baró! Nagyon tetszik ezzel a rózsaszínnel vegyítve!

    VálaszTörlés
  2. A múltkor annyira megtetszett ez a lakk nálad, hogy megpróbáltam "előállítani" :) China Glaze Queen B és Moyra 99-es számú lakkjával hasonló hatás érhető el. Tudom, hogy az még sem ugyanaz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fu nem hiszed el,napok óta azon filóztam,melyik lakk hasonlít erre.
      Aztán most írod CG Queen B és beugrott miért tetszett meg ez a lakk is :D
      Én is szeretek kevergetni,jó móka főleg ha van olyan lakkod amit szívesen beáldozol :)

      Törlés
    2. Még csak nem is kevertem össze, csak a Moyra lakkot rákentem a CG-re, lilás csillogást kapott, különleges lett a Queen B. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik nekem is ez a lakk! És Neked tényleg nagyon jól áll, illik a bőrszíned világos tónusához. (-: Még így önmagában is szép, de a manikűr is. Sveta videóit én is kedvelem az instán, és én is gondoltam rá, meg kellene próbálkozni ezzel, bár szerintem nekem nem sikerülne. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan,annyira amúgy nem komplikált a minta :) Lehet meg kéne próbálnod :)

      Törlés
    2. Hát, meg kellene, aztán ugye meglátnám.. Az is tervben van azóta is, amikor a genotermen pontozóval húzgáljuk a lakkot, mióta Nálad láttam. :D De egyszerűen mindig eszembe jut valami....

      Törlés
  4. Oh, nagyon szép a színe a CG lakknak :-) Hát, a manikűr... az meg fantasztikus, mint mindig :-)
    Lenne még pár kérdésem, bár nem a poszthoz kapcsolódnak:
    1. Stamping decals manikűr esetén nekem mindig buborékos lesz a lakk a matrica alatt. Mit rontok el? Egyenletesen rásimítom a körömre, de mégis bubis lesz... Gondoltam arra is, h. a "ragasztó" lakk mennyiségével van gond, de hiába próbálom többel-kevesebbel, a probléma ugyanaz.
    2. A BPS fekete, 2végű nyomdázót (láttam a nyomdás posztodban, h. neked is van) hogy kell használni? Fel kell / lehet reszelni??? Eddig nem mertem, mivel puha. Acetonmentes lakklemosóval mindig áttörlöm, de soha se Moyu-s, se BPS-s, se egyéb nyomdalemezről nem tudtam még szépen felvenni a mintát. Sőt, van amikor semmi nem ragad rá a mintából.
    3. Nemrég készítettél egy horoszkópos, nyomdás manit BPS lemezzel. Van más Y-os lemezed? Azok is jól működnek?
    Nit :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Válaszolok a kérdésekre:
      1.Szerintem a matrica alatt nem a lakk lesz bubis,hanem maga a matrica,amikor felhelyezed.Ha az alaplakkot átkened fedőlakkal a matrica felrakása előtt,nem lesz bubis a manikűr.Amúgy nekem is előfordul néha az ilyen,amikor mondjuk nem jól teszem fel a mintát,és alászorul a levegő,vagy vastag a decals.
      2. A kérdés első felét nem értem.
      Én felreszeltem,viszont a lakklemosós átmosást nem javaslom.Erre jó a szöszleszedő henger.
      A minta lehet azért sem ragad fel,mert nem jó lakkal akarsz nyomdázni,illetve nem törölted át használat előtt a palettát lakklemosós koronggal.
      3.Sajnos nincs másik Y lemezem,de szerintem a többi is jó minőség lehet.Én vettem azóta 4-et,mert tetszettek a minták,sőt a Ya Qin An nyomdázólakkból is rendeltem. :)
      Remélem tudtam segíteni :)

      Törlés
    2. Köszi, megfogadom a tippjeid :-)
      A 2-es kérdésem 1. + 2. mondata összetartozik :-) (Vagyis a reszelésre vonatkozik, meg persze az lakklemosós áttörlésre is.) De megkaptam a választ :-)! Köszönöm még1X! Nit

      Törlés
  5. Mennyire jó már!! Az alapszín és szerintem a minta is tökéletes lett. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Tényleg nagyon különleges ez a CG lakk. Szuper a minta,nagyon jól sikerült szerintem! :) Én is megpróbálkoztam ezzel a mintával,de még gyakorolni kell,nekem nem lett ilyen szép. Nem olyan egyszerű azért mint ahogy Sveta videóiban látszik.:) De lehet csak nekem nem megy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Sveta videói mind olyan egyszerűnek tűnnek :D

      Törlés
  7. Nagyon szép a manikűr! A lakk kissé sötét az ízlésemhez, hiába van számtalan sötét lakkom, ritkán kenem fel őket, pedig igazán jól mutatnak ősszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh,akkor nem fogsz jól mulatni nálam télen :(

      Törlés
    2. De-de :) Szoktam feketét meg sötétlilát is használni, bordót, sötétkéket, csak nem túl gyakran. Egy nap után látszik a kopás, szóval többször megyek biztosra a középszínekkel.

      Törlés
    3. Igen,zavar engem is amikor látszik már a kopás :(
      Idén úgy érzem a barna lesz nagy kedvencem,már előszedtem az összes barna lakkom :D

      Törlés
  8. De jó, hogy megnéztem a videót, lezárja fedőlakkal a körömvéget, nekem is ezt kellene tennem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig lezárom!!!! Sokkal tartósabb így a manikűr!

      Törlés
  9. Egy rétegben ilyen gyönyörűen fed? Nagyon beleszerettem ebbe a színbe:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ez egy rétegben ilyen :) Örülök,hogy tetszik,jó kis őszi szín :)

      Törlés
  10. Csodálatos ez az alapszín! Titokzatos, mint éjszaka a mélységes égbolt, nézzük és az érezzük, hogy van ott valami a messzeségben, valami titok, és megfejthetetlen. Emlékeztet két kedvenc lakkomra. Egy OPI és egy Sally Hansen szinte feketemégisvörös szerzeményemre. Az üvegcsékben szerettem beléjük, és hazaérve két dologgal szembesültem:
    1. szinte 100%-ban egyformák. :)
    2. Felkenem, és a buta szemem még látja a fekete mélyén duruzsoló vöröset, de amikor fotózom, a képeken nincs más, csak fekete, és a bujkáló vörösnek csak a gondolata jelenik meg, mintha és mégsem.

    A fotóidon, ahol önmagában mutatod ezt az indigót, ugyanezt érzem. Hogyan lehetne csapdába ejteni azt a különleges fényhatást? Nálad látszik, sikerült visszaadni az effektet legalább élvezhetően, de én képtelen vagyok rá.
    És ezt most úgy sajnálom.

    A színes mintás manikűröd nagyon szép lett. Talán nem hibátlan, de ennek a technikának épp az a szépsége, ahogyan a véletlent mégis katonás rendbe állítjuk az eszközzel, és a végeredmény: számomra katarzis. :)

    VálaszTörlés
  11. Szupi ez a két szín együtt, és remekül néz ki ez a minta is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!