2015. szeptember 11., péntek

Egy régi kedvenc körömlakk....



Sziasztok!!!



Egyik este elkapott az életérzés,hogy megnézzem mennyi régi kedvencem hanyagolom.Sajnos csúfos felismerés csapott az arcomba,rengeteg régi lakkom homály fedi, porosodik a fiókban :( Talán 40 kéz sem lenne elég,hogy használjam őket,így mostanában ezeket a lakkokat fogom előtérbe helyezni.


A mai választottam az Essence-The dawn is broken -Vampires love kollekcióban jelent meg.
A lakk 2 rétegben fed,újra szerelmes lettem ebbe a lakkba,a színbe.A szürke alapban millió fekete csillám bolondítja meg a tekintetünket,és erősebb fényben feltűnik egy arany csillámlás,ami ad a lakknak egy pluszt.
A lakk 2 rétegben fed elég jó a száradása,könnyű volt vele dolgozni.








Majd kigondoltam rá egy geometrikus mintát,amit színátmenetes verzióban készítettem el.
Fehér,szürke és fekete nyomdázólakkokat használtam,a mintákat decals formájában helyeztem a körmeimre.Nos,ezeket a mintákat szörnyen nehéz középre helyezni-engem nagyon stresszel-....Ami egyben marha bosszantó is,főleg azoknak akik szeretik a precizitást.






A nyomdapalettát ITT mgevásárolhatjátok,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény felhasználható.




Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Essence-The dawn is broken 2 rétegben
Fehér konad és fekete nyomdázólakkok
Essence szürke nyomdázólakk
Bonrprettystore BP-77
Sminkszivacs
Kiko top coat





Kedvelted ezt a lakkot?Esetleg neked is megvan még?






20 megjegyzés :

  1. Annyira tetszik ez a manikűr!! Ezek a minták a kedvenceim a virágos mellett, minden, ami geometrikus, krikszkraksz :) , csak sajnos nem mertem még szimmetrikusat venni pont amiatt, hogy nem tudom, sikerülne-e valaha szépen nyomdázni velük. Úgyhogy marad a chevron és az ismétlődő geometrikus minták, ahol nem látszik, ha nem teljesen merőleges a minta vagy párhuzamos, mikor mi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én is csípem ezeket a mintákat,kb. nekem is ez a bajom mint neked.Viszont nem adom fel,biztos rájövök majd,hogy lehet középre illeszteni :D

      Törlés
  2. Nagyon szép! Első ránézésre azt hittem, fordítva készült, gradient alapra nyomdáztál. Eza lakk nekem nem volt meg, pedig tényleg nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Trükkös voltam :D Én kedvelem a gradient nyomdamintákat,nagyon jó móka tud lenni :)

      Törlés
    2. Ezt is hányszor beterveztem már..... :D

      Törlés
  3. <3 Egyszerűen tökéletes lett!!!

    VálaszTörlés
  4. Ezek a lakkok sajnos nagyon elkerültek engem, pedig nagyon jó kis szürke. Hiába próbáltam ezeket a mintákat nyomdázni, sosem odakerül, ahova én szeretném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd.... :D
      Lehet akkoriban még nem blogoltál,és nem figyeltél fel ezekre :) Pedig szuper kollekció volt anno :)

      Törlés
  5. Nagyon különleges ez a lakk, tetszik! Kár hogy már nem kapható, pedig tuti beszerezném :) A nyomdaminta pedig csodás, szuper ez a színátmenet!
    A nyomdaminták középre helyezésével állandóan meggyűlik a bajom, és fel is szokott húzni, ha nem sikerült jó helyre tennem :D Sajna még nem jöttem rá, mi lehet a titka a jó helyre való felhelyezésnek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben megvan a megoldás a problémára. :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  6. Tyű, ez a lakk nálam kimaradt, a képeidet nézegetve szidom is magam miatta, mert gyönyörűséges! :) Nagyon jól mutat a körmeiden! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Régen jobban tetszett az Essece,mint mostanában.Amúgy a lakk semmit sem vesztett a régi formájából,ezt plusz pontként felírható a számlájára....

      Törlés
  7. Imádtam ezt a lakkot, mint az összes Alkonyatos Essences terméket :) Imádom a manidat, olyan jó modern!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Én is :D Alig vártam ezt a kollekciót anno :)

      Törlés
  8. Gyönyörűséges... nagyon tetszik ez a lakk,kár,hogy akkoriban,amikor még ez a széria lehetett,nem izgattak túlzottan a lakkok :( A mostani énemmel öldökölnék érte a drogériában... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Oh,most már elárasztanak minket a lakkok :D

      Törlés
  9. Szupi ez az átmenetes azték minta. :)

    VálaszTörlés
  10. Így visszaolvasva ezt a bejegyzést jót mosolyogtam az utolsó mondaton. Mostmár ismerjük a megoldást :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye??? és nem is telt el olyan sok idő azóta :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!