2015. szeptember 20., vasárnap

Egyszerű őszi manikűr



Sziasztok!!



Néha az egyszerűbb manikűrök híve vagyok,legyen bármilyen évszak,most egy ilyen manikűrről írnék pár sort.
Mivel nagyon szeretem az őszt,de csak azt a részét amikor még kellemes meleg van,de már lehűlt kicsit  a levegő,amikor látszanak a földön a hulló falevelek,és az erdőben recsegnek a száraz faágak,de még nincs az az igazi kabátos,esős idő,na ezeket a napokat nekem találták ki.
A mai manikűröm egy gradient,amit egy barna,egy piros(as),egy naracssárga és egy citromsárga lakkal készítettem el.






A gradient elkészítése kisebb nehézségbe ütközött,eleinte nem tetszettek a színek,így kicsit módosítottam a lakkokon,a végeredmény viszont csodás lett.
A manikűrre nem került semmilyen minta,csak egy Essence Metal glam tropper-Steel-ing the scene,egy csepp arany kellett bele,így lett igazán őszies hatása.









Nos,én nagyon szerettem ezt a manikűrt viselni,olyan volt,mintha parázsló avar lenne a körmeimen,és néha jobb az egyszerű manikűr,mint a nagyon komplikált :) :) De csak nagyon néha :)




Neked tetszik az őszies manikűröm?
Kedveled az őszt?



20 megjegyzés :

  1. gyönyörű. :) olyan, minta a fáról lehulló levelek lennének. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!! Néha tényleg jó egy ilyen egyszerű manikűr is! (-: Tényleg olyan tüzes a színe. Az őszben én is azokat a szép verőfényes napokat kedvelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát néha belefér igen :D
      Én is szeretem az ilyen napokat :)

      Törlés
  3. Állat lett, a pelyhek miatt még inkább tetszik! Elárulod, milyen nehézségbe ütköztél a készítés során?
    Gradientkészítésben nagyon kezdő vagyok, azt se tapasztaltam még ki, milyen szivaccsal a legjobb az eredmény, nagyon örülnék, ha megosztanál pár ötletet, mert a te színátmeneteid mesések!

    Imádom ezt a színhatást, és ez még számomra nem is annyira őszi, nekem a nyáresti szalonnasütések és a tábortűz jut róla az eszembe, amikor a parázs (pelyhek) felizzanak a tűz alapjában

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát,eleinte nem ilyen színekben gondolkoztam,majd nem találtam megfelelő piros lakkot,ami nem túl piros és nem is rózsaszínes,utána már elment a kedvem az egésztől :D De a végén csak sikerült :)
      Én hároszög alakú sminkszivacsot használok,mielőtt felviszem a körmömre,általában egy lapra nyomkodom így szépen összemosődnak már a színek.
      Jaj ne is mondd,imádom az ilyen estéket :)

      Törlés
  4. Csodaszép lett, engem is a lehulló levelekre emlékeztet :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Mesés. Engem is a lehulló falevelekre emlékeztet. :) Igazad van,néha jobb egy kis egyszerű manikűr,mint egy komplikáltabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,tényleg olyan :)
      Persze,néha jó az ilyen is,egyszerű de nagyszerű :)

      Törlés
  7. GYÖNYÖRŰ, nagyon inspiráló, lehet, hogy én is elkészítem majd. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez nem is egyszerű, de bámulatosan szép. Nagyon nehéz harmonizáló színeket találni, amik ennyire jól passzolnak egymáshoz.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett az átmenet (ismét,mindig) Csodás őszi színek és nagyon jól mutatnak egymás mellett.:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett. :3 szeretem ezt az arany pelyhes fedőlakkot. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!