2015. szeptember 2., szerda

Inspirációs manikűr


Sziasztok!!!



Nem tudom ti hogy vagytok vele,sokszor ráakadok egy olyan manikűrre,amit nagyon szeretnék magamon látni.Mivel az ember próbál kreatív maradni,de van mindenkinél jobb,és ügyesebb,megesik,hogy mástól "csenünk" ötletet,és átformáljuk a saját verziónkra.
Nálam  most ez történt,amikor megláttam Dorra manikűrjét.
Az eredeti szuper csodásan kidolgozott változat ITT látható,egyszerűen imádom az ő manikűrjét.
Viszont tartozom némi szöveggel,magyarázattal az enyémmel kapcsolatban.

Az ő verziójában egy Moyou palettáról vett minta látható,amit nem szándékoztam megvenni,mivel a paletta maga nem is tetszik.Mostanában nincs olyan lemez amit nagyon szeretnék,fájó szívvel,de lemondtam rólam.
Majd egy délután amikor volt fél óra szabadidőm,belemélyedtem a Bornprettystore nyomdaplatta kínálatában,és akkor észrevettem,hogy a Bp-L012-n rajta van ez a minta,azonnal megrendeltem a pontjaimból.Amúgy számomra ez a paletta érdekesebb,mint a Moyou,jobban kihasználhatónak látom.
Majd kiválasztottam a színeket,sárga,korall,menta,kék és egy lila lakkra esett a választásom,mind Kiko,de sorry a számokat nem írtam fel.
Alaplakk felkenése után decals formában kerültek fel a körmeimre,megbicsaklani látszott a dolog:kicsi a minta hosszában a körmömre.Mellesleg pont aznap reszeltem őket vissza!!!
Egy ecsettel kiegészítettem ahol szükséges volt,és elkészült a manikűr.












A paletta ITT megtaláható,a BBB10 kóddal kedvezmény is jár rá.Kíváncsi vagyok nektek tetszik-e az én verzióm :)




tetszik az én verzióm? :)




24 megjegyzés :

  1. Szerintem is szuper!! Ez tényleg jó ötlet, a színeket is szépen válogattad össze. ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Többet kellene az instán lógnom úgy érzem :) Nagyon tetszik ez a manikűr, olyan egyszerű, de mégis tök jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lehet :D Én szinte már a swatchokat is ott nézem :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszi Andi :)

      Törlés
  3. Lindas demais.
    Podia fazer passo a passo como fez..eu amei!

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muito raramente eu estou fazendo passo a passo entrada
      Passei uma amostra do tampografia
        então eu tomei minhas unhas mencionados foram carimbar decalques

      Törlés
  4. Hát ez baromi jó! A minta az egyszerűsége ellenére igazán különleges, és jópofa ez a színmegoldás is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Várom a kutyis bejegyzésed majd :P :P

      Törlés
  5. Nagyon :) Ezekkel a színekkel nagyon vidám! Én sosem néztem volna ki ilyen jó manikűrt ebből a nyomdamintából!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök :)
      Mindenképp vidám színeket akartam használni :) Amúgy én sem,Dorra nagyon kreatív szokott lenni,sokszor figyelem instán :)

      Törlés
  6. Jajj, milyen szép ez a manikűr amellett, hogy nagyon játékos is. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a mani már instán is megfogott! Csodálatos kivitelezés,nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, vidám, élénk és látványos! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jók ezek a színek és a minta. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!