2015. szeptember 4., péntek

Lila manikűr


Sziasztok!!



Lila manikűröket nagyon kedvelem,szívesen hordok lila lakkot ősszel is.Mivel ez a manikűr elég világos (számomra még nem jött el az őszi fázis), pár napig remek társam volt.
Lakkozáskor beugrott,hogy a Kiko 652 Cupcake lakkot még nem kentem fel,ami nemes egyszerűséggel a Lilla nevet viseli.
Én személy szerint még mindig odáig vagyok ezekért a fura,tényleg cukorka hatású lakkokért,ezt a lilát is mintha nekem találták volna ki.
A lakk érdekessége,hogy nagyon színes,és elég jól bírja a kiképzést,2 rétegben fed,és nem szárad teljesen mattra.
Itt-ott feltűnik pár színes szem,szerintem ez varázsolja különlegessé.
Mellé került egy virág,amit a Pueen Make your day 106 palettáról választottam és egy csillámos világoslila lakkal töltöttem ki,a szirmokat egy menta színű körömlakkal.










Megosztom a palettáról készült képet is,elég érdekes fotó lett :)


Imádtam ezt a manikűrt,egyik kedvenc alkotásom az elmúlt időszakban,talán a virág az,ami engem teljesen rabul ejtett.


kedveled a lila manikűröket ? :)



8 megjegyzés :

  1. Hát, igen, ez tökéletes lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a virágos manikűr! A Kiko nekem még a rózsaszín kategóriába esik, jópofa lakk. A nyomdamintától teljesen kész vagyok, szuper minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Pedig lila,de elég nehéz lila lakkot fotózni.A színekkel meg nem akartam nagyon variálni,mert akkor már végképp nem lenne színhű az egész :(
      Nekem is nagyon tetszik ez a minta,nagyon különleges.Imádom a virágmintákat,de mint hű olvasóm,biztos tudod már :)

      Törlés
  3. Mint lila mániásnak abszolút befutó ez a manikűr!! Nagyon fura finishű ez a lakk, de nekem is tetszik, és persze a virág is szuper lett! (-:

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem már a lila lakkokat,pedig régen nagyon távol álltak tőlem,na de ez a bloggerkedés hatása,idővel olyan lakkokat is felkenek,megszeretek amit régen SOHA nem tudtam volna elképzelni magamon.:) A manidra egy szó jut az eszembe káprázatosan elegáns! Na jó ez két szó.:)
    A fotó meg a palettáról igen művészi lett,nekem nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
  5. Mesébe illően szép ez a manikűr, az a minta pedig olyan hangulatos :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek ezek a kis virágok. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!