2015. október 30., péntek

Enchanted polish-Fright night


Sziasztok!!!!!




Ma egy igazán különleges lakkot hoztam.


Személy szerint nagyon sokszor nagyon sokat nézegettem az Enchanted polish lakkjait,de a rendelésig vagy a "sold out" miatt nem jutattam el,vagy épp sajnáltam rá a betevőt.
Mivel feliratkoztam a hírlevélre,egyik nap kaptam az értesítőt,hogy hamarosan új lakkok lesznek elérhetőek a webshopban.
Instagramon kiszivárgott egy-egy kép,és a szemem megakadt a fent látható körömlakkon,volt még egy csodás lila (amiről lemaradtam mert sokat hezitáltam )....
Elérkezett az idő,amikor megjelentek a lakkok a webshopban (őszintén nagyon sokat gondolkoztam előtte,hogy megvegyem-e,az ára plusz posta elgondolkoztatott,de úgy vagyok,egyszer élünk,és kell egy ilyen lakk a repertoáromba),azt is tudnotok kell,ezeket a lakkokat nagyon de nagyon hamar eladják,még akkor is,ha egy lakkért elkérnek 17dollárt,így kevés idő marad a vacilálásra.
Az oldal túlterhelt volt,nagy nehezen telefonról sikerült belépnem és megrendelem a lakkot,a választásom a Fright night lakkra esett,amit beraktam a kosaramba,majd visszalépve szerettem volna megvenni a lila holóst,de már nem volt kapható!

A rendelés után kicsit elgondolkoztam,hogy a lakk hasonló lesz-e a Zoya-Storm-hoz,az oldalon azt írták,hogy fekete lakk arany holo glitteres,így türelmetlenűl vártam,hogy jól szemügyre vegyem.


A lakk 3 hét alatt ért ide,egy cuki papír doboz rejti az aranyárú csodalakkot.
A dobozon és a körömlakkon lévő kastély szerű mintáról nekem a Psycho örök klasszikus jut eszembe....


Forrás:http://www.3dartistonline.com/image/10480/theres_no_place_like_home


Felkenve a lakk 2 réteges,az állaga kicsit zselés,így trükközni kell vele,hogy egyenletesen terüljön a körmökön.
Nagyon szépen csillognak az arany glitterek benne,egyszerűen fantasztikusan néz ki.









Nagyon ritkán szoktam egy posztban sima körömlakkot bemutatni,pedig most ez is egy ilyen bejegyzés lesz.
A lakkra nyomdáztam egy Halloweenes mintát,de abszolút nem illik hozzá,így nem osztom meg veletek.
A körömlakkot nem bántam meg,hogy megvettem,sőt abszolút az én világom,és a Zoya-Storm közelébe sem ér,és még hasonlítani sem hasonlít rá.





Nos,neked tetszik ez a lakk?

5 megjegyzés :

  1. Hát ez gyönyörű!! Max. arannyal nyomdáznék rá, vagy azzal sem. (Ki tudja, hogy mutat rajta...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh örülök,hogy tetszik.Nem tudom,de lehet ki kéne próbálni :) Olyan jó tippeket adsz mindig :)

      Törlés
  2. ahhww tényleg csodaszép lakk! ^^ :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus ez a lakk! Csodálkoztam is,hogy semmi minta..De így önmagában is megállja a helyét :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!