2015. október 21., szerda

Femme Fatale-Ouija



Sziasztok!!!



Egy esős délután amikor kalandoztam a Color4nails oldalán,belebotlottam a Femme fatale-Ouija,a Color4nails exclusiv lakkjába.
A szemem megakadt a nevén,és éreztem,hogy kelleni fog.Gyorsan rákerestem pár swatch-ra,bevallom sok csalóka képet találtam,és kicsit hezitáltam,hogy mindenképp kell-e nekem,vagy meghagyjam másnak.
A neve miatt must have volt,imádom a horror filmeket,az Ouija filmet vagy 10x láttam,így megrendeltem,de nem voltam biztos a döntésemben.
Lakkok terén sokszor bizonytalan vagyok,főleg ha új márkát próbálok ki,ez a lakk sem olcsó,így nem tudtam mi vár majd rám.
A sok csalóka képen a lakk kék volt,volt ahol szürkés de semmi extra,így nagyon izgatottan vártam a csomagom,amit 10 nap után meg is kaptam.
Egy fehér dobozkában érkezett,kibontva beteljesedett a szerelem.





A lakkot először egy ink mixerrel jól megkevertem,hogy glitterekkel ne legyen gond,végül a lakk két rétegben tökéletesen fedett,gyorsan száradt.
A szín nagyon érdekes,hol barnás,hol grafitszürke,de inkább az utóbbi a domináns,kis holo és glitterek egyvelege.






Mintát az Emily de Molly-EDM03 palettáról vettem,pont illik a lakkra.








Összességében bátran írhatom,hogy az utóbbi idők egyik legjobb vásárlása volt,imádom ezt a lakkot,a színét,minta nélkül is szívesen viselem.Minősége kifogástalan,talán annyi hibája van,hogy egy ideje nem kapható....ezért külön öröm számomra,hogy a sok hezitálás ellenére megrendeltem,és nem maradtam le róla.




Kíváncsi vagyok,neked tetszik ez a lakk?

8 megjegyzés :

  1. Ezek a minták fantasztikusak! A lakk is nagyon különleges, tényleg érdekes színű, próbáltad már mattan?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk! Az ilyen lakkokat én is kedvelem önmagukban is, de a minta valóban illik hozzá. (-:

    VálaszTörlés
  3. What a wonderful plate, and this shade, so amazing!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a lakk! Igazi különlegesség.A minta pedig fantasztikusan mutat rajta!Nagyon jól mutat a körmeiden.:)

    VálaszTörlés
  5. Több, mint gyönyörű körömlakk, ez egy kivételes szépség! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!